اخبار روز

فوری: کاهش 20 درصدی قیمت مسکن!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، ایرج رهبر در نشست خبری با اشاره به قیمت مقطوع ساخت واحدهای مسکن مهر گفت: قیمت مقطوع برای سازندگان مشکلاتی ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن، وزارت راه و شهرسازی بر ساخت و ساز با قیمت قطعی تاکید دارد، افزود: متأسفانه مسئولان مربوطه قیمت های متفاوتی را برای قیمت تمام شده واحدهای ساختمانی نهضت ملی مسکن اعلام می کنند. از وزارت راه و شهرسازی خواسته ایم که سازمان برنامه و بودجه در این زمینه رعایت کند.

وی تصریح کرد: سازمان مذکور دارای کارشناسان بسیاری است که اقلام ریز مربوط به نهاده های ساختمانی را با دقت بسیار بالایی محاسبه و هر سه ماه یکبار با توجه به تورم شاخص تعدیل را اعلام می کنند.

رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی پس از مذاکرات متعدد با نهضت ملی مسکن با هزینه ساخت هر مترمربع حدود 10 میلیون تومان موافقت کرد، گفت: با توجه به رکود حاکم. در بازار، قیمت مسکن بین 10 تا 20 درصد کاهش یافته است.

رهبر بیان کرد: در واقع به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، فروشندگان قیمت های پیشنهادی برای املاک خود را کاهش داده اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا