اخبار روز

شکایت استقلال خوزستان به AFC و فیفا

باشگاه استقلال خوزستان به شدت از اشتباهات داوری در مسابقات اخیر خود گلایه دارد و قصد دارد با شکایت به مراجع بین المللی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و فیفا اطلاع دهد.

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان قصد دارند آگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را نسبت به موضوع اشتباهات داوری افزایش دهند.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان در نظر دارد شکایت خود در خصوص اشتباهات داوری را به نهادهای خارجی ارسال کند.

امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در این باره به تسنیم گفت: در حال تهیه مدارک لازم در خصوص اتفاقات چند دیداری هستیم که از رفتار داوری رنج برده ایم و به اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ اعتراض کرده ایم از طریق وکیل اسپانیایی مورد تایید فیفا، به مقامات بالاتر، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و فیفا شکایت خواهد کرد. این بازی ها شامل رویارویی با پیکان، گلگر، تراکتور و استقلال است.

وی ادامه داد: این شکایت چیزی را برای ما تغییر نمی دهد و ممکن است نتیجه ای برای ما نداشته باشد، اما وقتی با خداداد افشاریان یا یکی از اعضای انجمن درباره اشتباهات داوری صحبت کردیم، به آینده فوتبال ایران لطمه می زند. تو درست میگفتی . این برای من چه معنایی دارد؟ استقلال خوزستان باید حداقل یازدهم می شد اما حالا باید برای بقا بجنگیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا