اخبار روز

عصبانیت ناصر الخلیفی از امباپه؛ انتقال رایگان، هدیه به رئال مادرید

مالک باشگاه پاری سن ژرمن از انتقال احتمالی فوق ستاره فرانسوی به رئال مادرید بسیار ناراحت است.

به گزارش ایرنا، شمارش معکوس برای جذب کیلیان امباپه با رئال مادرید آغاز شده و انتظار می رود جدایی فوق ستاره فرانسوی از پاری سن ژرمن قطعی شود.

او پس از هفت سال حضور در پی اس جی، با پایان قراردادش، پاریسی ها را ترک خواهد کرد. جدایی مجانی امباپه که باعث شد پاریسی ها پولی از انتقال او به مادرید دریافت نکنند، خشم و عصبانیت ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاریسی سن ژرمن را برانگیخت.

امباپه فصل گذشته تایید کرد که در تابستان 2025 با پایان قراردادش از پاریسی ها جدا خواهد شد. با توجه به پایان قرارداد امباپه، او به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از این تیم جدا خواهد شد. الخلیفی نمی خواست این مشکل پیش بیاید و در ابتدای فصل تهدید کرد که امباپه باید قراردادش را تمدید کند در غیر این صورت تمام فصل روی نیمکت خواهد نشست و به تیم دوم سقوط خواهد کرد.

امباپه با وجود این تهدیدها قراردادش را تمدید نکرد و در پایان فصل لیگ یک فرانسه از پاریس خداحافظی کرد و چمدان هایش را برای سفر احتمالی به مادرید بست. بازی امروز پاری سن ژرمن و لیون در فینال جام حذفی آخرین حضور فوق ستاره فرانسوی در تیم پاریسی خواهد بود.

روزنامه اکیپ فرانسه با اشاره به تشدید اختلافات بین امباپه و الخلیفی نوشت: امباپه در تابستان 2022 پس از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد مادریدی ها، به سرعت متوجه شد که برخی از وعده هایش عملی نشده است. انجام شد شرایط دریافتی از رئیس باشگاه رعایت نشد.

در این مرحله رابطه امباپه با الخلیفی به کلی خراب شد و مالک باشگاه پاری سن ژرمن از رفتار و خروج آزادانه امباپه انتقاد کرد و گفت: نمی توانی بازیکن آزاد باشی و با جدایی بزرگ ترین رقیبمان را تقویت کنیم بازیکنان بزرگ بازیکنانی مانند جود بلینگهام و هری کین، زمانی که دورتموند و تاتنهام را به مقصد بایرن مونیخ و رئال مادرید ترک کردند، بازیکن آزاد نبودند و پول به باشگاه آنها رفت.

مالک قطری پاری سن ژرمن همچنین در بخشی دیگر از انتقادات خود از امباپه با اشاره به تلاش رئال مادرید برای حفظ سوپرلیگ اروپا گفت: شما نمی توانید به پاری سن ژرمن آسیب بزنید. (با رفتن به مادرید) به سوپرلیگ مشروعیت می دهید!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا