اخبار ورزشی

خداحافظی دردناک ساپینتو از استقلال/ بیش از این نمیتوانم بی احترامی را تحمل کنم! عکس

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام خود به طور رسمی از تیم استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد.

ساپینتو در این پست نوشت: خانواده عزیز استقلالی امروز از استقلال خداحافظی می کنم باشگاهی که خانه دوم من شد. سفر ما مملو از جام هایی بود که مهم ترین آن قهرمانی در سوپرجام ایران پس از 75 سال بود. فوتبال تماشایی، حمله چشمگیر و فراموش نشدنی ما میراثی به جا گذاشت. میراثی که با فداکاری و سرسختی متولد شد و امیدوارم سالیان سال ادامه داشته باشد.

ساپینتو ادامه داد، با این حال، با چالش هایی مواجه شدم که دیگر نمی توان آنها را نادیده گرفت. با بی احترامی مخالفانم مواجه شدم. سرسختی و تلاشی که در 8 ماه بدون غرامت داشتیم و تصمیمات قابل بحث داوران و کمیته انضباطی که قابل چشم پوشی نیست.

من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده و یا رد نکرده ام. پیوند اعتماد ما با هیئت مدیره ضعیف شده است. در نتیجه تصمیم گرفتم به دنبال مسیر دیگری باشم.

سرمربی سابق استقلال اضافه کرد: همانطور که قول داده بودم خستگی ناپذیر تا آخر برای تیممان جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت نیاز به مداخله قانونی برای حل و فصل دارد، قدمی که من هرگز نخواستم بردارم.

لطفا توجه داشته باشید که این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برای اصلاح یک اشتباه و اطمینان از عدالت انجام می شود. از تک تک شما هواداران، بازیکنان و حامیان مالی متشکرم. متاسفانه با توجه به شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار برایم غیرممکن است.

این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق العاده خود متحد شویم. با آرزوی موفقیت برای استقلال، انشالله به اوج ادامه دهد. تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم.

دوست‌دار شما ریکاردو ساپینتو

 

خداحافظی دردناک ساپینتو از استقلال/ بیش از این نمیتوانم بی احترامی را تحمل کنم! عکس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا