اخبار روز

اخبار جدید از بنزین


به گزارش مانیبان، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی امروز در نشست خبری با بیان اینکه نترازی یکی یکی از امور روزمره کشور است، تصریح کرد: روزانه 110 میلیون لیتر نفت، گاز و نزدیک به 107 میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می شود.

مهر وی در مقاله ای افزود: با وجود داشتن 30 میلیون کاربر، روزانه 139 میلیون لیتر سوخت در کشور مصرف می کنیم که از این میزان 118 میلیون لیتر بنزین و 21 میلیون متر مکعب CNG است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: با شبکه حمل و نقل جاده ای سالانه 93 میلیارد لیتر سوخت جابه جا می کنیم که حدود 137 میلیارد لیتر سوخت و نفت خام از طریق شبکه خطوط لوله و شبکه ریلی و حدود 7 میلیارد لیتر سوخت جابه جا می شود. سوخت نیز از طریق دریا حمل می شود.»

سالاری با بیان اینکه برای کنترل نارضایتی باید مصرف نامتعارف در دستور کار قرار گیرد، افزود: لازم بود روابط مالی دولت و شرکت ها بررسی شود. به همین ترتیب، سیاست های اصل 44، نظام نظارتی و استفاده از ابزارهای بهبود کیفیت باید برای کنترل مصرف اجرا شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا