اخبار روز سینما

تریلر مینی سریال Presumed Innocent منتشر شد

به تازگی تریلر مینی سریال Presumed Innocent (بی‌گناه فرض می‌شود) با بازی «جیک جیلنهال» در شبکات اجتماعی و فضای مجازی به انتشار رسید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Hollywood Reporter»، در جدیدترین سریال درام «دیوید ای. کلی»، «جیک جیلنهال» در نقش یک دادستان جذاب در یک داستان معمایی برای «اپل تی‌وی» پلاس بازی می‌کند. داستان حول محور «رستی سابیش» می‌چرخد، یک دادستان که متهم به قتل همکار و معشوقه‌اش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر مینی سریال Presumed Innocent منتشر شد

در بخشی از تریلر، شخصیت «جیلنهال» به نام «رستی سابیش» می‌گوید:

نمی‌دانم چند بار باید این را بگویم.

بر اساس شواهد موجود در تریلر، پاسخ این است که او 13 یا 14 بار این جمله را تکرار می‌کند، به علاوه یک جمله‌ی دیگر که می‌گوید:

واقعا فکر می‌کنی من او را کشتم؟

سریال بی‌گناه فرض می‌شود که از 12 ژوئن (23 خرداد 1403) به نمایش درمی‌آید، بر اساس رمان پرفروش «اسکات ترو» در سال 1987 ساخته شده است. داستان این رمان درباره‌ی یک دادستان به نام «رستی» (با بازی «جیلنهال») است که متهم به قتل همکارش (با بازی «رنات رینسوه») می‌شود، همکار زنی که او با او رابطه‌ی پنهانی داشته است. این رمان قبلا در سال 1990 با بازی «هریسون فورد» در نقش رستی به یک فیلم سینمایی تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر مینی سریال Presumed Innocent چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا