اخبار روز سینما جهان

یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری جوایز پی بادی از مل بروکس بازیگر، کمدین، نویسنده و کارگردان با یک جایزه یک عمر دستاورد تقدیر می کند. در همین حال، کوینتانا برانسون، نویسنده، تهیه کننده، بازیگر و کمدین Abbott Elementary جایزه پیشگام این سازمان را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، بروکس و برانسون هر دو با رای اتفاق آرا هیئت مدیره جوایز انتخاب شدند تا در هشتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه Peabody در 9 ژوئن در لس آنجلس مورد تقدیر قرار گیرند.

برگزارکنندگان این جایزه در حالی که مل بروکس به عنوان یکی آنها که از او به عنوان یکی از محبوب ترین کمدین های تمام دوران یاد می شود، افزودند: او به معنای واقعی کلمه استانداردهای کمدی تلویزیونی را از همان روزهای ابتدایی آن تعیین کرد. در دنیای تلویزیون، فیلم، تئاتر و ضبط، آقای بروکس در یک لیگ خاص خودش است.

مدیر اجرایی پی بادی همچنین از کوئینتا برانسون به عنوان یک نیروی خلاق و طراوت در کمدی تلویزیونی یاد کرد و افزود: “پی بادی مفتخر است که از این دو هنرمند به دلیل استفاده از کمدی برای روایت داستان هایی که زندگی بسیاری را غنی می کند، تقدیر می کند.”

بروکس یکی او یکی از تاثیرگذارترین چهره های تاریخ تلویزیون کمدی آمریکاست و همواره از کمدی به عنوان نوعی مقاومت استفاده کرده است. او در طول زندگی حرفه ای خود، 2 جایزه اسکار، 4 جایزه امی، 3 جایزه تونی و 3 جایزه گرمی دریافت کرده است.

مل بروکس 97 ساله برای کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی مانند «تهیه کنندگان» در سال 1968 که برنده اسکار برای فیلمنامه اصلی، «دوازده صندلی»، «زین های شعله ور»، «فرانکنشتاین جوان»، «فیلم صامت» شد. “اضطراب بالا”، به عنوان “تاریخ جهان قسمت اول” شناخته می شود. «بودن یا نبودن»، «گوی فضایی»، «بوی بد زندگی»، «رابین هود: مردان جوراب شلواری»، «سکوت ژامبون ها» و «دراکولا: مردگان و عاشقانش» از دیگر آثار او هستند. فیلم هایی که او بیشتر آنها به عنوان بازیگر نیز حضور داشتند.

او جایزه یک عمر دستاورد هنری را از موسسه ملی فیلم، مرکز کندی و یک اسکار افتخاری و همچنین مدال ملی هنر را دریافت کرده است که بالاترین جایزه ای است که دولت آمریکا به هنرمندان اعطا می کند.

جایزه پی بادی هر ساله برای دستاوردهای برجسته و خدمات عمومی شایسته توسط شبکه های رادیویی و تلویزیونی، شرکت ها و رسانه های اینترنتی و افراد مستقل اهدا می شود.

هشتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه Peabody برندگان خود را در تاریخ 9 می اعلام خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا