اخبار روز سینما

عکس پیش بینی ایلایدا اشکین منجم ترک از شهادت آیت الله رئیسی

به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ عکس منتشر شده از پیش بینی ایلایدا اشکین منجم ترکیه ای درباره شهادت آیت الله رئیسی بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.

در این تصویر که واکنش های متفاوتی را از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است، ایلایدا اشکین، اخترشناس معروف ترکیه، با پیش بینی تغییر شرایط در ایران و اعلام تاریخ شهادت رئیس جمهور، سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

یک روزنامه ترکیه ای این خبر را منتشر کرد و نوشت که اشکین در 13 آوریل (25 فروردین) بر اساس «حرکات اجرام آسمانی» تغییراتی را در ایران پیش بینی کرد و در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پرده از روز 29 آوریل بر سر ایران بالا می رود، به خصوص حدود 29 اردیبهشت ماه».

تاریخی که وی برای تغییر شرایط ایران پیش بینی کرده بود مصادف با سی ام است اردیبهشت ماه و حادثه برای بالگرد شهید سید ابراهیم رئیسی اتفاق افتاد.

  • بیشتر ببین:
  • درود بر رئیس جمهور جدید ایران

عکسی از پیش بینی ایلایدا اشکین منجم ترکیه ای درباره شهادت آیت الله رئیسی در توییتر را ببینید.

عکس پیش بینی ایلایدا اشکین منجم ترک از شهادت آیت الله رئیسی

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

عکس پیشگویی شهادت آیت الله رئیسی توسط یک فالگیر ترکیه ای

فوتبال روزانه اینستاگرام
عکس پیش بینی ایلایدا اشکین منجم ترک از شهادت آیت الله رئیسی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا