اخبار روز سینما جهان

۱۰ سریال کره‌ای «دبیرستانی» که نباید از دست بدهید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سریال کره ای که داستان آن در محیط دبیرستانی اتفاق می افتد، معمولا ترکیبی از احساسات لطیف، حس نوستالژی و مضامین اجتماعی مربوط به نوجوانان است. در این سریال ها می توانید هیجان اولین احساسات عاشقانه و تلاش قهرمانان داستان برای غلبه بر مشکلات مختلف (از قلدری همکلاسی ها تا مشکلات تحصیلی و خانوادگی) را مشاهده کنید.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از ده درام کره ای در مورد نوجوانان دبیرستانی آماده کرده ایم. سریال هایی که به خاطر شخصیت های فوق العاده، داستان های پیچیده و جذاب و فضای نشاط آور و امیدوارکننده شان محبوب شده اند.

شما شگفت انگیز هستید
داستانی فانتزی و عاشقانه در مورد دختری که متوجه می شود در واقع یک شخصیت کمیک است که توسط یک نویسنده نوشته شده است. او تصمیم می گیرد در این داستان سرنوشت خود را تغییر دهد و به آرزوهایش برسد. این سریال به خاطر شخصیت های متفاوت روایی و جذابش مورد تحسین قرار گرفته است.

عاشقانه ای در مورد ورزش و تلاش برای موفقیت، در پس زمینه ای از شرایط سخت اقتصادی. این سریال به دلیل داستان احساسی و جذابش محبوب شده است.

زیبایی واقعی

ترکیبی از کمدی، عاشقانه و خودآگاهی درباره دختری که اعتماد به نفس کافی برای نشان دادن چهره واقعی خود را ندارد، اما در نهایت با فردی آشنا می شود که او را از زیبایی واقعی خود آگاه می کند. این سریال به خاطر پیام های مثبت و شخصیت های دوست داشتنی اش مورد قدردانی قرار گرفته است.

تابستان دوست داشتنی ما

داستان کمدی و عاشقانه درباره دو دوست که قرار نبود دوباره همدیگر را ببینند. اما ویروسی بودن ویدیویی که ده سال پیش ساخته اند آنها را دوباره گرد هم می آورد. این سریال به دلیل روایت غیرخطی و لحن نوستالژیک آن مورد تحسین قرار گرفته است.

یک عشق بسیار زیبا

داستانی عاشقانه و ساده درباره دو نوجوان که در راه بزرگ شدن، احساسات عاشقانه شان در معرض آزمون های مختلفی قرار می گیرد.

کیم بوک جو یک وزنه بردار است

یک کمدی ورزشی درباره دختری که آرزوی رسیدن به اوج در وزنه برداری را دارد، اما یک رابطه عاشقانه سر راه او قرار می گیرد که می تواند چالشی برای رسیدن به این هدف باشد. این سریال به دلیل شخصیت های شاد و داستان انگیزشی اش با استقبال مواجه شده است.

10 کره ای

هندوانه چشمک زن

داستانی دراماتیک درباره دوستی، موسیقی، سفر در زمان و کشف خود. داستان پسری با استعداد موسیقی است که از سال 2022 تا 1995 سفر می کند و عضو یک گروه می شود. این سریال به دلیل موسیقی متن زیبا و داستان تاثیرگذارش مورد تحسین قرار گرفته است.

مدرسه 2017

داستانی درباره چالش های زندگی دبیرستانی و تلاش برای یافتن هویت؛ داستان گروهی از نوجوانان دبیرستانی است که با سختی های زندگی شخصی و سیستم سخت آموزشی دست و پنجه نرم می کنند.

10 کره ای

تشويق كردن

داستان کمدی و عاشقانه درباره گروهی از تشویق‌کنندگان ورزشی در اردوی دبیرستان. این سریال به خاطر لحن شاد و شخصیت های دوست داشتنی اش مورد استقبال قرار گرفته است.

قهرمان ضعیف درجه یک

داستانی اکشن و هیجان انگیز درباره پسری که از هوش خود برای مبارزه با قلدرها استفاده می کند. این سریال به دلیل سکانس های اکشن جذاب و پیام های مفید در مورد زندگی واقعی دانش آموزان مورد ستایش قرار گرفته است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا