اخبار روز سینما

طرح دعوی در خصوص سریال افعی تهران







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از ایرنا، پس از توهین به مقام یک معلم یکی از قسمت های هشتمین قسمت از سریال تهران افعی و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و همچنین صیانت از حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزشی کشور، غلام عباس ترکی معاون دادستان عمومی و انقلاب کشور کشور طی نامه ای از دادستان کل و انقلاب تهران خواستار رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال «عفی تهران» شد که علاوه بر تشکیل پرونده قضایی در خصوص مجوز و مجوز نیز سؤال شود. چگونگی ساخت و پخش سریال مذکور توسط ساترا که به عنوان متولیان قانونی مشکل قابل رصد هستند نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

صبح امروز امید رضاوند مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت حقوقی وزارت آموزش و پرورش با طرح شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت آموزش و پرورش از مسئولان اصلی خبر داد. یکی از سریال های نمایش خانگی خبر داده بود.

وی به شأن و جایگاه والای معلم در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چند مهم است که معلم به عنوان اصلی ترین و مهم ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه و نقش او در آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار هستند. خیلی وقت پیش یکی از سریال نمایش خانگی توهین و توهین به این قشر فرهیخته صورت گرفته و این رفتار ناشایست احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان را جریحه دار کرده است.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل حقوقی، املاک و حراست حقوقی استان تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان و معلمان است. یکی یکی از رسالت های موسسه حقوقی و ادارات حقوقی تابعه در سراسر کشور کمک حقوقی به جامعه یک میلیونی فرهنگیان است. پوروش از دادسرای عمومی و انقلاب خواستار توقف پخش سریال مذکور و اقدام لازم برای شکایت شده است.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا