اخبار روز

بیش از 83 هزار خانوار در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی ثبت نام کرده اند

به گزارش بازتاب آنلاین از خراسان، سیدحلیل منبتی در گفت و گو با بیان اینکه عملکرد بانک ها در حوزه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در این استان به کندی پیش می رود، اظهار داشت: تامین مالی این پروژه همچنان ادامه دارد.» مسئولیت نظام بانکی پس از تصویب شورای اسلامی و عقب ماندگی این بخش باید جبران شود.

وی گفت: پنج بانک تجارت، صادرات، مسکن، ملی و ملت تاکنون پنج میلیارد و 500 میلیون ریال وام به سه هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی پرداخت کرده اند.

منبتی افزود: 83 هزار و 150 خانوار در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 22 هزار و 300 نفر دارای شرایط نهایی این طرح هستند و تاکنون 27 هزار و 726 قطعه توسط وزارت شهرسازی و مسکن در اختیار قرار گرفته است. پایه.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: مجری اصلی طرح نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی است که برای مدت 99 سال به متقاضیان زمین واگذار می کند. در این استان 94 شهر وجود دارد که 87 شهر آن کمتر از 100 هزار نفر و هفت شهر بالای 100 هزار نفر جمعیت دارند. بنیاد مسکن در 53 شهر ساخت و ساز را آغاز کرده است.

منبتی گفت: تاکنون اجرای 11 هزار و 540 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شده که از این تعداد 760 واحد متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که بر ساخت و ساز نظارت خواهد کرد.

از این تعداد 3404 واحد به مرحله اسکلت بندی و سقف، 1900 واحد به مرحله سفت کاری و 1100 واحد به مرحله نجاری رسیده است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی دارای 72 سایت به مساحت تا کنونی است. سایت های بنیاد در استان 934 هکتار اضافه کرد که تاکنون 69 مکان مورد تایید قرار گرفته است.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا