اخبار روز سینما

راهول کوهلی قرار بود در ریبوت فیلم چهار شگفت‌ انگیز بازی کند

«راهول کوهلی» (Rahul Kohli)، بازیگر مشهور هندی، فاش کرد که برای نقش «رید ریچاردز»، مستر فنتستیک در ریبوت فیلم چهار شگفت‌ انگیز در نظر گرفته شده بود.

«راهول کوهلی» درباره فیلم Fantastic Four مصاحبه‌ای گفت:

نمی‌دانم اجازه دارم در موردش صحبت کنم یا نه؛ اما خب، موضوع مهمی است. در روزهای خوب، به خودم می‌گویم که «کنستانتین» را دارم. این شعله‌ای است که همیشه روشن خواهد ماند. من همه این نقش‌ها را دوست دارم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


راهول کوهلی قرار بود در ریبوت فیلم چهار شگفت‌ انگیز بازی کند

«کوهلی» در ادامه توضیح داد:

اما در روزهای بد، این موضوع به شما یادآوری می‌کند که شما آن آدم نیستید. شما آن نقش را ندارید. اینها نقش‌هایی هستند که هرگز نخواهید داشت. بنابراین، هم شیرین است و هم چشم‌انداز. این احساسی است که شما نسبت به خودتان دارید.

صحبت‌های «کوهلی» پس از آن مطرح شد که طرفداران او را به عنوان بخشی از بازیگران رویایی خود برای فیلم چهار شگفت‌انگیز معرفی کرده بودند. در نهایت، «پدرو پاسکال» برای نقش «رید ریچاردز» انتخاب شد و در کنار «ونسا کربی» در نقش «سو»، «جوزف کوین» در نقش «جانی استورم» و «اکون ماس-باچراک» در نقش «بن گریم» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ریبوت فیلم چهار شگفت‌ انگیز

«مت شاکمن»، کارگردان «وانداویژن»، چهار «شگفت‌انگیز» را بر اساس فیلمنامه‌ای از «ریک پیرسون»، «جاش فریدمن»، «جف کاپلان» و «ایان اسپرینگر» کارگردانی خواهد کرد. تولید این فیلم تابستان امسال آغاز می‌شود و قرار است در 25 جولای 2025 (5 مرداد 1404) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریبوت فیلم چهار شگفت‌ انگیز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا