اخبار روز سینما

صحنه ای دیدنی از میانجیگران مسعود کیمیایی و حامد بهداد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، حامد بهداد با انتشار تصویری از خود در کنار مسعود کیمیایی، در توضیح آن نوشت: دیدار با آقای کیمیایی در بهار 1403. در این تصویر کیمیایی دستش را روی سر بهداد گرفته و بهداد لبخندی بر لب دارد. بهداد پیش از این در چند برنامه سینمایی از کیمیایی گلایه کرده بود و گفته بود بعد از بازی در فیلم جنایتکار اتفاقاتی افتاده که او را از این کارگردان دلسرد کرده است. حال انتشار این تصویر نشان از غلبه بر اختلافات این دو هنرمند دارد.

صحنه ای دیدنی از میانجیگران مسعود کیمیایی و حامد بهداد

حامد بهداد در دهه هشتاد تجربه بازی در دو فیلم «محاکمه در خیابان» و «جنایت» به کارگردانی مسعود کیمیایی را داشت. او برای بازی در فیلم «جرم» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

حامد بهداد در نمایی از فیلم جنایتکار آخرین همکاری او با مسعود کیمیایی. او سال ها بعد در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد از مسعود کیمیایی پرداخت و عنوان کرد که به عنوان یکی از علاقه مندان به آثار کیمیایی پس از همکاری با او احساس سردی و ناامیدی کرده است. وی با بیان اینکه کیمیایی حتی یک پیام هم در خصوص فوت پدرش ارسال نکرد، شخصیت خود را با داریوش مهرجویی مقایسه کرد.

انتشار انتقاد بهداد از کیمیایی باعث شد تا فریدون جیرانی در گفت و گو با بهداد از رفتارش با کیمیایی گلایه کند. در همان زمان بهداد بار دیگر تاکید کرد که کیمیایی قلبش را شکسته است.

عکسی که حامد بهداد از دیدارش با مسعود کیمیایی منتشر کرد:

او پس از این اتفاقات بارها در مصاحبه های بعدی از کیمیایی با احترام یاد کرد و گفت که رابطه او با مسعود کیمیایی رابطه معلم و شاگردی بوده و چیزی جز ارادت نمی تواند باشد.

حالا او با انتشار این عکس نشان داده که هیچ تفاوتی بین آنها نیست و احترام و علاقه خود را به این کارگردان نشان داده است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا