اخبار روز سینما

تریلر فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شد

بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار، تریلر فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شد که وعده داستانی جذاب و پرماجرا را به طرفداران می‌دهد.

تریلر انیمه اوشی نو کو که در ژانر تناسخ، درام و شونن قرار می‌گیرد، یکی از موفق‌ترین و مورد استقبال‌ترین انیمه‌های سال 2023 است. به دلیل محبوبیت بالای این انیمه، استودیو «دوجا کوبو» تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفت تا با خلق شخصیت‌های جدید و داستان‌های هیجان‌انگیز، بار دیگر طرفداران را به وجد آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شد

یکی از بارزترین ویژگی‌های فصل اول این انیمه، جلوه‌های بصری چشم‌نواز و ترکیب رنگ‌های جذاب آن بود که نظر هر تماشاگری را به خود جلب می‌کرد. به نظر می‌رسد در فصل دوم نیز شاهد حفظ این کیفیت و حتی ارتقای آن باشیم.

به تازگی استودیو «دوجا کوبو» و سایر عوامل سازنده انیمه Oshi no Ko به طور رسمی از تریلر فصل دوم این انیمه رونمایی کردند. انتظار می‌رود فصل دوم انیمه سریالی Oshi no Ko در تاریخ 13 تیر 1402 (3 ژوئیه 2024) منتشر شود.

اوشی نو کو (به معنی بچه آیدل مورد علاقه‌ام) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط «آکا آکاساکا» نوشته و «منگو یوکواری» تصویرگری شده است. این مانگا از آوریل سال 2020 در مجله هفتگی «یانگ جامپ» به چاپ می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم انیمه Oshi no Ko چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا