اخبار روز سینما

طالع بینی طالع بینی سرنوشت شما با توجه به رنگ ماه تولد شما


به گزارش مگتو طالع بینی یعنی پیش بینی سرنوشت. طالع بینی طرفداران زیادی دارد. طالع بینی سال هاست که طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به طالع بینی علاقه مند هستند. طالع بینی تولد را با توجه به رنگ ماه می خوانید.

متولد شدن فروردین: قرمز

رنگ قرمز دلیل تولد است فروردین اغلب عصبانی می شوند، اما به محض خاموش شدن جرقه خشم، به سرعت تبدیل به افرادی شاد و سرحال می شوند. متولد شدن فروردین افراد آرمان گرا، مصمم و با اراده قوی احساسات گرایی را دوست ندارند. هیچ کس نمی تواند به اندازه آنها مصمم و خشن باشد، اما در عین حال، تعداد کمی از مردم معصومیت و شفقت خود را دارند. آنها هرگز شکست را تحمل نمی کنند و به نتیجه نهایی همه چیز از عشق گرفته تا مسابقات فوتبال بسیار خوش بین هستند. آنها مبارزان خوبی هستند و با استفاده از مغز خود بسیار ماهرانه می جنگند. مخالفت ها، موانع و مشکلات دیگران برای آنها مایه تفریح ​​و شادی است و از آن لذت می برند. آنها هرگز منتظر موفقیت نیستند، به سمت آن می دوند و بنابراین کمتر به دیگران وابسته می شوند.

متولد شدن اردیبهشت ماه: رنگ صورتی

متولد شدن اردیبهشت ماه او به ندرت نگران می شود. وقتی کارها آنطور که او می خواهد انجام نمی شود اخم می کند، اما عصبانی نمی شود! خویشتن داری و صبر از ویژگی های ذاتی رنگ درونی اوست و به کمک این ویژگی ها کارش را خیلی راحت انجام می دهد و هیچ چیز نمی تواند مانع او شود. وفاداری و صداقت نسبت به خانواده و دوستان از ویژگی های بارز اوست. همچنین باید به شجاعت او مدال طلا داد زیرا هیچکس به اندازه او نمی تواند مقاومت کند. او ممکن است بی ادب و لجباز باشد، اما تحملش مثال زدنی است.

متولد شدن خرداد: نقره

رنگ داخلی نوزاد تازه متولد شده خرداد او آنها را به افرادی دلسوز، مهربان، خونگرم، صادق، سریع‌تر از دیگران، اما انسان‌های خوب تبدیل کرد. متولد شدن خرداد آنها از کارهای یکنواخت و تکراری متنفرند و به همین دلیل کارهای روزانه باعث می شود احساس کنند مانند پرنده ای در قفس گیر کرده اند. این افراد ذاتاً ناآرام هستند و دائماً به دنبال هیجان، تغییر و تنوع هستند و اگر در یک جا بمانند، افسرده می شوند. آنها با استعدادهای خود چنان طوفانی در ذهن مخاطب ایجاد می کنند که هیچکس متوجه تغییر عقیده نمی شود و به این ترتیب می توانند یخ را به اسکیموها و رویاها را به بدبین ها بفروشند!

متولد شدن تیر : خاکستری

تولد تاریکی درون تیر گاهی اوقات او را بداخلاق می کند. اگر کسی وقتی از او زمان می‌پرسید اخم می‌کند یا وقتی سر میز شام از کسی نمک‌دان می‌خواهید با عصبانیت بر سر شما فریاد بزند، احتمالاً آن شخص طبیعی است. تیر او دوباره افسرده شده و از دنیا و زمان متنفر است. در این صورت فکر نکنید که او از دست شما عصبانی است، او از دنیا ناامید است. این حالت موقتی و زودگذر است و او به سرعت به فردی دوست داشتنی تبدیل می شود که همیشه بوده است. متولد شدن تیر او همچنین تخیل قدرتمند خود را تحت کنترل بسیار خوبی نگه می دارد و بلافاصله تمام حالات درونی خود و دیگران را دریافت کرده و در حافظه قدرتمند خود ثبت می کند.

متولد شدن مرداد: طلا

رنگ داخلی نوزاد تازه متولد شده مرداد این به او غرور سلطنتی داد تا بتواند همیشه میزبانی باشکوه باشد. اوبه به سختی می تواند حس برتری خود را نسبت به دیگران کنترل کند و همیشه رفتاری لاف زنانه دارد.بر خلاف متولدین پاییز که اغلب سعی می کنند از چاه خشک آب بکشند، انرژی خود را بیهوده هدر نمی دهد و به همین دلیل سازمان دهنده خوبی است. .، به راحتی می تواند وظایف و اقدامات خود را سازماندهی کند. وقتی دست از خودنمایی بردارد، دستوراتش بسیار مؤثر است.

متولد شدن شهریور : نارنجی

اولین موضوع در مورد نوزادان شهریور چیزی که جلب توجه می کند این است که طوری رفتار می کند که انگار مشکل مهمی در ذهنش است و سعی می کند آن را حل کند. یا گاهی اوقات این احساس مبهم به شما دست می دهد که او در مورد چیزی نگران است. این احتمال واقعی است زیرا نگرانی برای او کاملاً طبیعی است و لبخند دلنشین او همیشه مشکلات بزرگ او را پنهان می کند. این کمال گرا را در محافل اجتماعی پیدا نخواهید کرد. احتمال اینکه اواخر شب او را در یک مهمانی پیدا کنید بسیار بیشتر است!

متولد شدن مهر : آبی

رنگ آبی آسمانی او طبیعتی هنری به او بخشیده بود که از موسیقی ملایم و سبک لذت زیادی می برد. تاثیر صلح و هماهنگی بر سلامت نوزاد مهر این معجزه است. قرار گرفتن در یک محیط عاطفی و خواندن کتاب های لذت بخش در هنگام بیماری تاثیر زیادی در سرعت بهبودی خواهد داشت. متولد شدن مهر هنگام صحبت با دیگران ابتدا تا جایی که می تواند التماس می کند و سپس با اشتیاق به حرف های طرف مقابل گوش می دهد.

متولد شدن آبان : سفید

اگر در کشوری به دنیا آمده اید آبان از او بپرسید که آیا می تواند به شما کمک کند، او فقط می گوید: (((بله)) یا ((((((((نه))))) پس اگر فرد حساسی هستید نظر او را در مورد چیزی نپرسید زیرا او به صراحت حقیقت را خواهد گفت و بی رحمانه جوابش هم مال شماست میگه پرسیدی جواب داد. آبان او هرگز متملق و دروغگو نیست، یعنی شخصیت خود را بالاتر از انجام چنین کاری می بیند. بنابراین، اگر از چیزی به شما تعارف می کند، مطمئن شوید که از صمیم قلب منظورش را دارد و قدر آن را بدانید.

متولد شدن آذر: رنگ بنفش

متولد شدن آذر بیشتر اوقات شاد و گرم هستند. با این حال، هنگامی که نزدیکی طبیعی آنها مورد سوء استفاده قرار می گیرد، آنها دیوانه می شوند. شورش در میان همخون ها علیه صاحبان قدرت و قوانین و مقررات دست و پاگیر آذر این شناخته شده است. او هرگز از دعوا فرار نمی کند و از کسی کمک نمی خواهد. نیز متولد شد آذر او هرگز تحمل نمی کند که کسی او را به دروغ و تقلب متهم کند. یک اتهام ناعادلانه و ناروا ممکن است خشم آنها را برانگیزد. بنابراین همانطور که هنگام صحبت با بومیان گفته می شود آذر مواظب باش چون اول عمل میکنن بعد به عواقبش فکر کن!

متولد شدن دی: رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای، عمل گرایی ذاتی دی را نشان می دهد. او به هیچ وجه برای حکومت کردن نیازی به خودنمایی ندارد و ترجیح می دهد دیگران در راس کار باشند و نیروی پشت صحنه باقی بماند. البته گاهی به دنیا می آید دی فراموش می کند بزرگی و جاه طلبی خود را پنهان کند و تا در راس گروه قرار نگیرد دست به کار نمی شود. به یاد داشته باشید که چه زمانی به دنیا آمدید دی او همیشه طوری رفتار می کند که فکر می کنید مثل یک پر نرم و بی ضرر است، اما در حقیقت مثل یک میخ قوی و سخت است.

متولد شدن بهمن: رنگ زرد

متولد شدن بهمن آن‌ها ترکیبی از خونسردی، عمل‌گرایی و بی‌ثباتی هستند و به نظر می‌رسد با مردم همدلی می‌کنند و می‌توانند آنها را آرام کنند و تنها با چند کلمه از اضطرابشان بکاهند. این توانایی احتمالاً به دلیل سیستم عصبی قوی و قدرتمند آنها است. متولد شدن بهمن آنها اغلب در انزوای دارایی ها گرفتار می شوند و نمی توانند آنها را به طور کامل درک کنند زیرا مردم اغلب با دنیای خیالی و ایده آل خود ارتباط خوبی برقرار نمی کنند. متولد شدن بهمن اگرچه آنها دوستان زیادی در اطراف خود دارند، اما دوستان صمیمی زیادی ندارند.

متولد شدن اسفند: سبز

ویژگی رنگ آمیزی طبیعت آنها باعث شده است که اساساً از هر گونه حرص و طمع عاری باشند. طبیعت دلپذیر، جذاب و در عین حال تنبل شاهین ها اسفند این روی شما تاثیر می گذارد. او نسبت به هر محدودیتی که او را محدود می کند بی تفاوت است، تا زمانی که آزادی رویاپردازی را از او سلب نکند و بتواند مطابق میل خود زندگی کند. از آنجایی که او نسبت به توهین ها، تهمت ها و نظرات دیگران بی تفاوت است، به ندرت می توانید واکنش شدیدی را مشاهده کنید. البته فکر نکنید که فرد کاملاً بی تفاوت است، وقتی احساساتش جریحه دار می شود از هوش خاص خود برای گاز گرفتن، تمسخر، خنده و تمسخر طرف مقابل استفاده می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا