اخبار خودرو

شرایط فروش شاسی بلند جدید هیوندای در ایران

شرایط فروش شاسی بلند جدید هیوندای در ایران

شرکت بازرگانی و پشتیبانی کرمان موتور برای اولین بار شرایط فروش شاسی بلند هیوندای جدید در ایران را اعلام کرد.

بر اساس آخرین گزارش خودرویی، شاسی بلند جدید هیوندای یک کراس اوور محسوب می شود و هیوندای این محصول را به عنوان یک SUV شهری در برخی بازارها عرضه می کند. نسل دوم هیوندای کونا که به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است، هم اکنون توسط KTL به ایران آورده شده و قرار است طی هفته های آینده به دست خریداران برسد. در حال حاضر محموله نسل جدید هیوندای کونا وارد ایران شده و قیمت مصوب این کراس اوور کره ای در مبادی ورودی به کشور 2 میلیارد و 49 میلیون و 660 هزار تومان است. با این حساب می توان گفت که هیوندای کونا نسل جدید با قیمتی نزدیک به 2.55 میلیارد تومان به دست مشتریان ایرانی می رسد.

بر اساس جدول زمان بندی عرضه خودروهای وارداتی، صاحبان اولویت در این سامانه می توانند از روز دوشنبه 24 آغاز به کار کنند. اردیبهشت ماه 1403 از چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه 1403 برای ثبت درخواست خرید این شاسی بلند.

نام ماشین تامین کننده قیمت مصوب در مبادی ورودی (تومان) قیمت تخمینی شامل هزینه شماره گذاری، مالیات و غیره (تومان)
هیوندای کونا ktl ۲.۰۴۹.۶۶۰.۰۰۰ ۲٫۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

ویدیوی معرفی هیوندای کونا; هیوندای SUV جدید

نسل دوم هیوندای کونا با مدل سال 2024 وارد بازار ایران شد. این خودرو مجهز به موتور دو لیتری تنفس طبیعی است. موتور این خودرو در بازار ایران سری موتورهای اسمارت استریم است که از سطح جدیدی از آلیاژهای سبک بهره می برد. این موتور علاوه بر کاهش استهلاک، مصرف سوخت این کلاس از موتورهای هیوندای را نیز کاهش داده است. هیوندای کونا 147 اسب بخار قدرت با گشتاور 179 نیوتن متر دارد. گیربکس IVT این نیرو را به چرخ های جلوی این کراس اوور مدرن کره ای منتقل می کند. گیربکس IVT نسل جدید گیربکس CVT است که توسط هیوندای کیا تولید شده و در حالت تعویض دنده مصنوعی عملکرد خوبی دارد.

سیستم تعلیق جلوی کونا از نوع مک فرسون و عقب این خودرو دارای سیستم تعلیق نیمه مستقل است. هیوندای کونا 2024 می تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 10 ثانیه طی کند. به علاوه در حالت بهینه مصرف سوخت کمتر از 7 لیتر در 100 کیلومتر است.

هیوندای کونا 2024 با امکانات میان رده در بازار ایران عرضه می شود. با این حال، همانطور که در ویدیوی فاش شده هیوندای کونا اعلام شد، ویژگی های خوبی در کنار برخی کاستی ها در این خودرو دیده می شود. Kona 2024 دارای شش ایربگ، استارت دکمه ای، امکان راه اندازی خودرو از ریموت، صفحه لمسی، اتصال مستقیم موبایل به خودرو، شارژر بی سیم همراه، صندلی راننده برقی، فرمان برقی، نگهدارنده خودکار، برقی پارک ترمز، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل تپه، تنظیم حالت رانندگی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، چراغ‌های LED، سنسور نور، تهویه خودکار دو کاناله، روکش داخلی پارچه‌ای، چرخ‌های آلومینیومی، کروز کنترل، خوشه دیجیتال و… مجهز است

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا