اخبار خودرو

کراس اوور وارداتی پارس خودرو گران شد

کراس اوور وارداتی پارس خودرو گران شد

با توجه به درخواست های واریز مابه التفاوت زوتی DL5، کراس اوور وارداتی پارس خودرو افزایش قیمت داشته است.

با توجه به تماس های واریز جدید ارسال شده به مشتریان خودروهای وارداتی، قیمت Zotti DL5 افزایش یافته است. البته این افزایش قیمت مانند سایر واردات توسط واردکننده نیست و صرفا به دلیل افزایش هزینه های جاری واردات است. بر این اساس قیمت کراس اوور وارداتی. پارس خودرو 64 میلیون تومان افزایش داشته است. پیش از این قیمت مصوب این خودرو حدود یک میلیارد و 59 میلیون تن اعلام شده بود و اکنون این قیمت به یک میلیارد و 123 میلیون رسیده است. پیش بینی می شود با اعلام قیمت جدید قیمت این کراس اوور در بازار اندکی افزایش یابد. البته زوتی. دی فایو یکی از کراس اوورهایی بود که از ابتدا بازار چندان جذابی نداشت چرا که این خودرو نسبت به رقبای مونتاژ شده مزیت خاصی ندارد.

ماشین قیمت قدیمی (تومان) قیمت جدید (تومان)
Zotti DL5 ۱,۰۵۹,۹۶۳,۰۰۰ ۱,۱۲۳,۶۳۳,۰۰۰

معرفی و مشخصات کراس اوور وارداتی پارس خودرو

زوتی DL5 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر اینجا بازار ایران است. این خودرو 144 اسب بخار قدرت دارد. رزومه با گشتاور 215 نیوتن متر است و گیربکس اتوماتیک CVT نیرو را به چرخ های جلوی DL5 می فرستد.

کراس اوور وارداتی از پارس خودرو گران شد
کراس اوور وارداتی پارس خودرو گران شد

این خودرو دارای دو کیسه هوا، فرمان برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، روکش داخلی چرم دو رنگ، سنسور نظارت بر هوای لاستیک، سنسور نور، سنسور باران، دویدن در روز است. مجهز به سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، آینه های تاشو برقی، صفحه نمایش لمسی، آینه حساس به نور، تهویه مطبوع برقی دستی، صندلی های دستی، سنسور پارک و دوربین عقب، ترمز دیسکی و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا