اخبار خودرو

آیا این ون جدید ناجی شرکت هایما می شود؟

آیا این ون جدید ناجی شرکت هایما می شود؟

شرکت چینی هایما که روزهای نسبتا سختی را پشت سر می گذارد با ارائه وانت EX00 می خواهد وضعیت خود را اندکی بهبود بخشد. این ون طراحی پیشرفته ای دارد و برای ناوگان عمومی و شرکت های تاکسیرانی توسعه یافته است.

به گزارش last car، با توجه به جمعیت زیاد چین و گستردگی خدمات حمل و نقل عمومی، خودروسازان این کشور اغلب روی شرکت های فعال در این زمینه حساب ویژه ای باز کرده و با تولید محصولاتی خاص سعی در جلب نظر مثبت آنها دارند. . فان هایما با این گل به میدان مسابقه خواهد رفت. نماینده هایما در این بخش با رقابت سختی روبرو خواهد شد، زیرا تعداد وانت های طراحی شده برای ناوگان تاکسیرانی در چین بسیار زیاد است.

Van Heima EX00 با همکاری Zhixing Box توسعه یافته است. تصاویر موجود نشان می دهد که این ون طراحی مدرنی دارد. چراغ های اصلی این خودرو شکل خاصی دارند. برای دسترسی آسان به کابین دو درب وجود دارد. یکی از این درها می لغزد و پس از برداشتن امکان ورود به کابین را فراهم می کند.

آیا این ون جدید ناجی شرکت هایما خواهد بود؟
آیا این ون جدید ناجی شرکت هایما می شود؟

در داخل کابین همه چیز با در نظر گرفتن راحتی سرنشینان طراحی شده است. با کمی دقت در جزئیات کابین، شباهت هایی را بین تاکسی های ون هیما و لندن می توان دید. صندلی های این ون دارای چیدمان 3+1+1 می باشد. جالب اینجاست که در کنار صندلی راننده صندلی دانش آموزی وجود ندارد، زیرا فضای موجود برای چمدان مسافران یا سایر لوازم سفر در نظر گرفته شده است. در ردیف دوم فقط یک صندلی وجود دارد و از فضای باقی مانده برای نصب یخچال استفاده می شود. ردیف سوم این وانت دارای 3 صندلی است که یکی از آن ها صندلی اختصاصی است. این صندلی به اصطلاح از نوع جاذبه صفر است و مسافر مربوطه می تواند با تنظیم پشتی در سفرها دراز بکشد. هایما برای سرگرمی مسافران در طول سفر، ون مدرن خود را به چندین صفحه نمایش بزرگ مجهز کرده است.

به گفته هایما، این وانت مراحل توسعه را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سه ماهه پایانی سال جاری وارد بازار خواهد شد. البته هنوز مراحلی مانند تست تصادف، بررسی کیفیت کابین از نظر ارتعاشات و صداهای مزاحم، مدیریت حرارت، تنظیم شاسی و چند مرحله دیگر وجود دارد.

در مورد ابعاد، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما طبق شنیده های ما، ون هایما 4500 میلی متر طول دارد و فاصله بین دو محور آن به 2850 میلی متر می رسد.

آیا این ون جدید ناجی شرکت هایما خواهد بود؟
آیا این ون جدید ناجی شرکت هایما می شود؟

نیروی مورد نیاز Van Heima EX00 توسط یک موتور الکتریکی تامین می شود. این موتور توانایی تولید 161 اسب بخار قدرت را دارد و انرژی آن از یک باتری 62 کیلووات ساعتی تامین می شود. طبق استاندارد CLTC با این باتری می توان مسافت 480 کیلومتری را طی کرد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، هایما چندان خوشحال نیست. این شرکت در سال گذشته تنها 27 هزار و 957 دستگاه خودرو به مشتریان خود تحویل داده است. جالب اینجاست که این رقم نسبت به سال قبل 14.6 افزایش یافته است. ناگفته نماند که این خودروساز چینی در سال 2018 به دلیل وضعیت نامناسب مالی مجبور به فروش بخشی از دارایی های خود شد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا