اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا 4 جمعه خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی از اشعار حافظ به عنوان یکی از روش‌های قدیمی و رایج برای پیش‌بینی و شناخت وقایع زندگی، برای تفسیر و تفسیر استفاده می‌شود، هر شعر حامل پیام خاصی است، می‌تواند به انسان حس آرامش و امید بدهد و او را راهنمایی کند. تصمیمات او فال حافظ خواندن یک سنت فرهنگی است که به فرد امکان می دهد با خود ارتباط برقرار کند و از حکمت حافظ بهره مند شود. خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

ای دل من از آن چاه بیرون می آیی

هرجا بری زود پشیمون میشی

در شب تاریک هجر به دهان من آمدی

وقت آن است که مثل مه بدرخشیم

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید عجولانه تصمیم گیری کنید زیرا بی فکری باعث پشیمانی و پشیمانی می شود. به ظواهر توجه کنید و قبل از عمل به سخنان دیگران از ذهن و افکار خود استفاده کنید. غم و اندوه را از دل خود دور کنید و امیدوار باشید که با اعمال عاقلانه و دوراندیشانه به هدف قلبی خود برسید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

برای همه دیوانه شدن دیر نیست

عبا در جایی است و کتاب در جایی

در دل غباری است که آینه شاهانه است

از خدا می خواهم که واضح صحبت کند

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، شما فردی مصمم و با ایمان هستید و زمانی که در مسیری قدم بگذارید، هرگز از مسیر منحرف نمی شوید. بدانید که این ثبات شما را به هدفتان می رساند. بدان که خداوند همیشه با توست و هرگز تنها نخواهی بود. به اذن خداوند آینده ای زیبا و روشن در انتظار شماست.

متولد شدن خرداد

پیر جان خرابات و حق سخن گفتن او

در ذهنم چیزی جز آرزوی خدمت به او نیست

در مستی عالم غیب بیا

او قول داد که در فیض رحمتش شریک شود

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید اجازه دهید غم وارد قلب شما شود و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل می شود و به خواسته قلبی خود خواهید رسید. روزهای خوش می آیند، درد پایان می یابد. از غرور و تکبر دوری کنید، به نقاط ضعف خود توجه کنید و راه های جدیدی را برای رسیدن به هدفتان امتحان کنید، انشاالله با یاری خداوند و با توکل بر او به اهداف خود خواهید رسید.

متولد شدن تیر

بیماری چشم را از بین ببرید

اما من به خاطر تو میمیرم

بعد از این چه غمی هست؟ تیر حسادت

چون به کمان ابروی مورد علاقه ام پیوستم

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز نظر می دهد که شما فردی هستید که به قول خود وفادار هستید و هیچ وقت بد نمی گویید. شما هرگز از هدف دست نمی کشید و مدام برای رسیدن به آن تلاش می کنید. افراد حسود بداخلاق ناامید خواهند شد و شما رقبای خود را پشت سر خواهید گذاشت. انشاالله زود غصه هاتون تموم میشه و به آرزوی قلبیتون میرسید.

متولد شدن مرداد

بارها گفته ام و باز هم می گویم

برای خودم اینجوری میخونم

اگر من خار و گل داشته باشم، تزئین چمنزار است

که دستی را که او کشته است رها می کنیم

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، هیچ کس منکر سرنوشت نیست، اما شما هم نباید همه چیز را به سرنوشت بسپارید. انسان موجودی با اختیار است پس باید از این توانایی که خداوند به او داده است بهترین استفاده را ببرد و مناسب ترین راه ها را برای زندگی انتخاب کند. تلاش بزرگ مهمترین شرط پیروزی است. هرگز آن را نادیده نگیرید.

متولد شدن شهریور

اگر به شما بستگی دارد لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

کجا بروم، چه کنم، کجا دنبال راه حل باشم؟

غم قدیم را تجربه کردم

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز می گویند اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود برسید باید صادق باشید و امیدوار باشید. درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارید و ناامیدی شما را فرا گرفته است، اما باید خودتان را کنترل کنید. ناامیدی و ناامیدی را رها کنید و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هر چه برای شما خوب باشد روزهای شادی و غم می گذرد و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

متولد شدن مهر

اون صورت چاق که بعد از حمام مونده

چه اشتباهی دید که او را گمراه کرد؟

از صورت تو تا گوشه چشمم

سیل سیل آسا آمد و طوفان رفت

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد: اگر از مرگ عزیزتان ناراحت هستید و از دوری او ناراحت هستید، پشیمانی خود را کنار بگذارید و سعی کنید با کار غم خود را فراموش کنید.

متولد شدن آبان

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستانی بیشتر از دشمنان ندارم، باک.

چه کسی می تواند شما را همانطور که هستید ببیند؟

هر کس با شناخت خودش می فهمد

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که اگر همه دنیا علیه شما هستند، وقتی پشتیبان شما خداست نباید بترسید. داشتن رویاها و اهداف منطقی امید به زندگی است و میل به زندگی را در افراد فعال می کند. نیت در ذهن شما عاملی محرک برای پیشرفت روزافزون شماست. سپس با اشتیاق کامل به سوی رسیدن به این نیت قدم بردارید، زیرا خوشبختی از آن شماست.

متولد شدن آذر

هیچ کس شما را ندیده است و هزاران رقیب وجود دارد

هنوز صد و لیبی در یک غنچه وجود دارد

خیلی هم عجیب نیست که به خانه شما می آیم

زیرا هزاران بیگانه در آن سرزمین ها هستند

ترجمه

آذر ماهی عزیز، قصدی که امروز کردی تعبیر حافظ است که هزاران رقیب سر راهت هست و باید آنها را از میدان خارج کنی. احساس ناخوشایندی می کنی، اما به زودی چشمت به جمال یار می شود و همه این پیوند را جشن می گیرند. هیچ دردی نیست که قابل درمان نباشد. تماس با پزشک درد مانند تماس با یک دوست است.

متولد شدن دی

روضه خالد برین تنهایی دراویش است

خدمت درویشی مهمترین چیز است

گنجی منزوی با جادوی عجیب

تسخیر آن بر عهده دراویش است.

ترجمه

طالع بینی امروز شما دی ماهی عزیز می گوید فریب مال دنیا را نخورید و دنبال آرزوهای دور نرو. زندگی در قناعت و سادگی بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و وفادار باش.

متولد شدن بهمن

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

او گفت با وجود همه اینها، امید خود را به گذشته از دست ندهید.

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن حوت عزیز تعبیر می شود که زندگی و دنیا نشانه کوچکی از عظمت خداوند است و زندگی فرصت کوتاهی است که خداوند در اختیار انسان ها قرار می دهد. به فکر آینده خود باشید و چمدانی را برای لحظه حساب آماده کنید. از رحمت و مغفرت خدا ناامید نشوید و به دنیا و جواهرات فانی آن اعتماد نکنید تا خداوند شما را یاری کند.

متولد شدن اسفند

غم زمانه ای که حد و مرز نمی بیند

من نمی توانم بنفش را ببینم زیرا آن را شسته ام

با این خماری حتی جرعه ای هم نمی توانم بخورم

ببین، من هیچکدام از آنها را از دهلی نمی بینم

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی های عزیز، می گوید که شما کاری را انجام خواهید داد که باید بیشتر در مورد پیامدها و عواقب آن فکر کنید. اگر شک دارید، بهتر است با افراد با تجربه، دوستان دلسوز و قابل اعتماد مشورت کنید تا با تصمیم گیری های بهتر بهترین نتیجه را بگیرید. وقت گرانبهای خود را هدر ندهید و خود را با کارهای پیش پا افتاده ای که هیچ نتیجه ای ندارند، آزار ندهید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا