اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Dead Cells: Immortalis منتشر شد

استودیوی انیمیشن‌سازی «موشن توئین» (Motion Twin)، شب گذشته به صورت رسمی تریلر انیمیشن Dead Cells: Immortalis را منتشر کرد.

انیمیشن سریالی براساس بازی محبوب دد سلز در دست ساخت است. این انیمیشن که با نام Dead Cells: Immortalis شناخته می‌شود و اولین تریلر آن اخیراً منتشر شده، متعلق استودیوی Motion Twin است که به مدت 5 سال، از این بازی پشتیبانی کرده بود و به همین دلیل، دد سلز طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد که منتظر پخش انیمیشن آن هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Dead Cells: Immortalis منتشر شد

ساخت این انیمیشن بر عهده استودیو Bobbypills قرار دارد که در کارنامه آن‌ها عناوینی مانند Captain Laserhawk و اسپین‌آف Far Cry 3: Blood Dragon را می‌توان مشاهده کرد. تریلر Dead Cells نسخه فرانسوی این انیمیشن 10 قسمتی در تاریخ ۱۹ ژوئن 2024 (30 خرداد 1403) در فرانسه منتشر می‌شود؛ اما پخش نسخه انگلیسی در سایر نقاط جهان به تدریج در طول سال انجام خواهد شد.

هر قسمت از این انیمیشن تنها 7 دقیقه طول می‌کشد و به نظر می‌رسد استودیو Bobbypills توانسته است حس و حال بازی اصلی را به خوبی به این اقتباس منتقل کند.

علاوه بر گسترش این انیمیشن، استودیوی Motion Twin در حال توسعه بازی جدیدی به نام Windblown است که به‌عنوان یک بازی اکشن روگلایک شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کند. =

در ضمن، استودیو Evil Empire، سازنده بسته الحاقی کسلونیا برای دد سلز، روی یک بازی جدید به نام The Rogue Prince of Persia کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا