اخبار روز سینما

نخستین تصویر عمو پورنگ در سریال جدیدش منتشر شد

در سریال لالایی که به زودی از فیلیمو پخش خواهد شد، « داریوش فرضیایی » ( عمو پورنگ ) پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون، در نقش یک بازیگر حضوری متفاوت را در شبکه نمایش خانگی تجربه خواهد کرد.

این سریال، که توسط «احمد درویشعلی‌پور» کارگردانی می‌شود، یک سریال شاد و خانوادگی است. در طی گفتگوها، نام «رضا کربلایی‌زاده»، «امیرمحمد متقیان»، «فرهاد بشارتی» و چند بازیگر دیگر شناخته شده نیز به گوش می‌رسد که به همراه «داریوش فرضیایی» در این سریال حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: عمو پورنگ با یک سریال به شبکه نمایش خانگی می‌رود

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تصویر عمو پورنگ در سریال جدیدش منتشر شد

در حال حاضر، صحنه تلویزیون ایران، با فعالیت‌های جذاب و متنوعی پر شده است. با شروع فیلمبرداری سریال بوقچی، تلویزیون 52 نیز در پی تولید و ساخت سریال‌های متنوعی می‌رود. این سریال‌ها توسط سیما فیلم و سایر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها تمرکز خود را بر مافیای فوتبال دارند.

سریال‌هایی مانند «پژمان»، «سه پنج دو»، «آخرین بازی» و «لژیونر» نیز به موضوعات مرتبط با فوتبال می‌پردازند. در میان این فعالیت‌ها، پرویز خان نیز با حضور در شبکه نمایش‌خانگی به صحنه بازگشته است.

عمو پورنگ

سریال لالایی، توسط کارگردان «احمد درویشعلی‌پور»، سازنده سریال محبوب سرزمین بالش‌ها، تولید می‌شود. در این سریال، شخصیت عمو پورنگ در یک دنیای متفاوت به تصویر کشیده می‌شود که به‌طور خاص برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی «داریوش فرضیایی» در یک اثر سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا