اخبار روز سینما

نویسنده ریبوت فیلم X-Men انتخاب شد

استودیو مارول بالاخره نویسنده فیلمنامه ریبوت فیلم X-Men را معرفی کرد. انتخاب مایکل لسلی برای این جایگاه، خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران X-Men است.

«لسلی» با سابقه درخشانش در نوشتن داستان‌های حماسی و شخصیت‌های پیچیده، می‌تواند دنیای جدیدی را برای مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول خلق کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نویسنده ریبوت فیلم X-Men انتخاب شد

در حالی که فاز پنجم دنیای سینمایی مارول در حال سپری شدن است و به زودی شاهد اکران فیلم مورد انتظار Deadpool & Wolverine خواهیم بود، موجودات جهش‌یافته در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از این فرنچایز حضور داشته‌اند.

هیچکدام از آن‌ها تاکنون صاحب پروژه اختصاصی خود نشده‌اند و به نظر می‌رسد که استودیو مارول تا زمان ساخته شدن نخستین فیلم ایکس-من ، رویکرد فعلی خود را ادامه خواهد داد و نقش‌های فرعی را به این شخصیت‌ها اختصاص می‌دهد؛ اما این سکوت بالاخره شکسته شد و استودیو مارول یک قدم دیگر به ساخت فیلم جدید ایکس-من نزدیک شده است. انتخاب «مایکل لسلی» به‌عنوان نویسنده فیلمنامه این پروژه جاه‌طلبانه و مورد انتظار، نشان‌دهنده عزم جدی این استودیو برای احیای این فرنچایز محبوب است.

فیلم X-Men

«لسلی» در رقابت با «راف جادکینز»، شورانر اقتباس تلویزیونی God of War و نویسنده فیلم Uncharted و سریال The Wheel of Time، این جایگاه را به دست آورد. «جادکینز» نیز سابقه‌ای درخشان در خلق داستان‌های جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی دارد؛ اما انتخاب «لسلی» نشان می‌دهد که استودیو مارول به دنبال رویکردی متفاوت برای X-Men است.

هنوز اطلاعات زیادی از جزئیات داستان فیلم یا تاریخ اکران آن در دسترس نیست؛ اما می‌دانیم که این فیلم دوران جدیدی را در دنیای سینمایی مارول آغاز خواهد کرد که می‌تواند زمینه را برای تمرکز حول محور جهش‌یافته‌ها در حماسه بعدی پس از نابودی کانگ فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نویسنده ریبوت فیلم X-Men چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا