اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اردیبهشت ماه و خرداد خواهیم دید

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین، از داستان های علمی تخیلی مانند خانواده ای با قدرت جادویی تا ماجراهای عاشقانه، کمدی و هیجان انگیز. سریال های کره ای ماه آینده احتمالا با تنوع خود می توانند اکثر مخاطبان با سلیقه های مختلف را راضی کنند.

به گزارش فرادید؛ یکی یکی از جواهرات این ماه سریال «عاشقانه نیمه شب در هاگوون» است که بازیگر نقش «پرنسس جامیونگ» در آن نقش اصلی را بازی می کند.

در اینجا لیستی از بهترین درام های کره ای جدید که در ماه می شروع به پخش می شود، آورده شده است.

1. صادقانه صحبت کردن
گفتگو

در این کمدی رمانتیک، کو کیونگ پیو سونگ کی باک را بازی می کند. مجری مودب و مهربان تلویزیون که یکی او را یکی از بهترین ها در حرفه خود می دانند. اما ناگهان بیماری عجیبی او را وادار می کند تمام افکار خود را بدون محدودیت و بدون ملاحظه بیان کند. این وضعیت باعث ایجاد اختلال در زندگی حرفه ای او می شود. از سوی دیگر، یون وو جون یک فیلمنامه نویس برنامه تلویزیونی است که فکر می کند حالت خاص سونگ کی باک می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. همکاری این دو نفر از اینجا شروع می شود.

2. خانواده غیر معمول
خانواده

بوک گوی جو مرد جوانی از خانواده ای با قدرت های ماوراء طبیعی است که می تواند به گذشته و لحظات شاد زندگی خود سفر کند، با این حال او قادر به تغییر چیزی در گذشته نیست.

این باعث می شود که او افسرده شود و قدرت خود را از دست بدهد، اما او تنها نیست زیرا خانواده اش نیز به دلیل مسائل روحی و مشکلات روزمره مانند اختلالات خوردن، اعتیاد به گوشی های هوشمند و بی خوابی شروع به از دست دادن توانایی های خود می کنند. اما اینجاست که زنی مرموز به نام دو دای هی وارد داستان می شود. زنی که قدرت جادویی خودش را دارد.

3. عاشقانه نیمه شب در هاگوون
هاگوون

این سریال داستان عشق بین دو معلم را در یک آکادمی خصوصی به تصویر می کشد. سئو هی جین (جونگ ریو وون) یک معلم آرام و مصمم با بیش از 14 سال تجربه است که وقتی شاگرد سابقش به عنوان همکارش به آکادمی می آید، زندگی اش زیر و رو می شود.

4. جرأت کن مرا دوست بدار
شجاعت

این سریال که بر اساس وبتون با بی دقتی رفتار کنید، یک کمدی عاشقانه است که رابطه یک محقق کنفوسیوس را با یک دختر علاقه مند به هنر و طراحی روایت می کند. شین یون بوک جوان (کیم میونگ سو) که بر اساس اصول سختگیرانه کنفوسیوس مانند خیرخواهی، عدالت، ادب، خرد و ایمان زندگی می کند، خود را در مقابل کیم هونگ دو (لی یو یونگ) با شخصیتی بی دغدغه و بی بند و بار می بیند. .

5. تصادف
تصادف

افسر پلیس چا یون هو (لی مین کی) یک ریاضیدان و تحلیلگر با استعداد است که به تیم تحقیقات جنایات ترافیکی منتقل می شود. او توانایی شگفت انگیزی در بازسازی صحنه های تصادف دارد. با این حال، ناتوانی او در رانندگی و عدم اجتماعی بودن او بر پیشرفت شغلی او تأثیر می گذارد. رابطه او با دیگر اعضای تیم تحقیقاتی داستان این سریال را پیش می برد.

6. نه خیلی قدرتمند، اما جذاب
زیاد نیست

بهترین سریال کره ای جدید در اردیبهشت و خرداد خواهیم دید

در این کمدی جنایی، اعضای بدترین تیم تحقیقات جنایی کره را دنبال می‌کنیم که با دونگ‌بانگ یو بین (کیم دونگ ووک)، بهترین رهبر تیم‌های تحقیقات جنایی متحد می‌شوند تا یک تیم قدرتمند را تشکیل دهند. یو بین در حالی که یک تیم نخبه را رهبری می کند و موقعیت معتبری در خارج از کشور دارد، به دلایل مرموز به کره باز می گردد و داوطلب می شود تا بدترین تیم کشور را رهبری کند.

7. اتصال
ارتباط

داستان کارآگاهی متخصص از تیم مواد مخدر است که پس از وادار شدن به اعتیاد توسط فردی ناشناس، به دنبال ریشه‌های فساد می‌گردد. از طرفی خبرنگار اخراجی داریم که با هدفی مشترک در مسیر کارآگاه قرار می گیرد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا