اخبار روز سینما

بهترین زیباترین بازیگران زن ترک از هانده ارچل تا نسلیهان

تصاویری از بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک ؛ از هانده ارچل تا سرنای ساریکایا، جمره بایسل و نسلیهان آتاگول را در این نوشتار تماشا ک.

بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک

زیباترین بازیگران زن ترکی

در سایت پی ام آپلود می‌توانید با بهترین فیلم ها و سریال های ترکی به ترتیب سال و دسته بندی های مختلف آشنا شوید. در نوشتار بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک همراه ما باشید.

موبایل گران هانده ارچل

موبایل گران هانده ارچل

هانده ارچل خندان و جذاب دارد و از سال ورودش به هنر کنونی، می‌توان دنیای دنیای او را کرد. تغییراتی که بر جذابیت ظاهری او افزوده شده است. هانده در زبان فارسی معادل همان خنده می شود؛ که نام او بر چهره‌اش نیز تاثیر گذاشته است.

او در 24 نوامبر سال 1993 در شهرستان “بندیرما” استان بالیک اسیر به دنیا آمد. مادر او که آیلین نام داشت، از بیماری سرطان رنج می‌برد و سرانجام در سال 2019 از دنیا رفت. پدر هانده هنوز در “بندیرما” زندگی می‌کند. هانده کماکان دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان استانبول در رشته هنرهای سنتی ترکیه دانشجو.

موبایل لاکچری جمره بایسل

موبایل لاکچری جمره بایسل
موبایل لاکچری جمره بایسل, بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک

جمره بایسل (به ترکی: Cemre Baysel) (زاده ۶ فوریه ۱۹۹۹ در ازمیر) بازیگر جوان ترک است. اولین بازی تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال دریای سبز انجام داد.

او اولین بازی تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال دریای سبز انجام داد. سپس در ۲۰۱۷ در سریال بی نشان‌ها ظاهر و در سریال درام تاریخی: عبدالحمید در نقش فیروزه بازی. در سال ۲۰۲۱ او به عنوان زن اصلی در سریال کمدی عاشقانه بازی بخت در مقابل آیتاچ شاششا.

گوشی با کلاس نسلیهان آتاگول

بهترین زیباترین بازیگران زن ترک از هانده ارچل تا نسلیهان
گوشی با کلاس نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر جوان اهل ترکیه است. او با بازی در فیلم سینمایی عشق اول (۲۰۰۶) به شهرت رسید. او اولین را در مجموعه تلویزیونی برگ‌ریزان (۱۰–۲۰۰۶) در دنیز و بعداً در فیلم برزخ (۲۰۱۱) بازی کرد.

در همان سال او در مجموعه تلویزیونی پدر عزیزم (۲۰۱۱) ظاهر شد. آتاگول در فیلم‌های فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و سیاه (۲۰۱۵–۲۰۱۷) مورد توجه بین‌المللی گرفت. او مورد آزمایشان قرار گرفت و موفق به کسب بسیاری شد.وی دور از سهام دار یک شرکت حمل نقل است که آن شرکت توسط یک خانواده ایرانی کنترل کننده کنترل

موبایل سه دوربین دمت اوزدمیر

موبایل سه دوربین دمت اوزدمیر
موبایل سه دوربین دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی: Demet Ozdemir ؛ زادۀ ۲۶ ۱۹۹۲) بازیگر رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در 2013 در نقش آیلین در سریال تلویزیونی یه راز بهت می گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم می کنم سریال شناخته شده “سعید و شورای” Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود.

در این که از شبکه استار تی وی پخش می شود دمت با های معروف ترک مانند کیوانچ تاتلیتوغ فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی همبازی بود. در سال فرصت حضور در یکی از معروف ترین هایش به نام «بوی توت فرنگی» (çilek kokusu) را پیدا کرد و نقش را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده گرفت.

گوشی جذاب ازگی مولا

گوشی جذاب ازگی مولا
گوشی جذاب ازگی مولا, بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک

مرجان ازگی مولا (به ترکی استانبولی: Mercan Ezgi Mola‎؛ زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۸۳) هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال 1998 میلادی فعالیت های اجرایی را آغاز کرده است. از فیلم‌های برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن زمان می‌توانم به پدربزرگم اشاره کنم. همچنین او سال ۲۰۲۰ در نقش «صفیه» در سریال آپارتمان بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

در آگوست، مولا از یک سرباز ترک نام موسی اورهان انتقاد کرد با وجود داشتن جنسی در سیرت، از زندان آزاد شد و قربانی کرد او یعنی ایپک ار، در بیمارستان بیمارستان. در ژوئن، هموکیل اورهان و هم دفتر عمومی علیه مولا به توهین با پیام، نوشتاری و تصویری تصویری شکایت کردند و خواستار مجازات حبس حبس تا ۲ سال و ۴ ماه شدند.

این شخص بعدها از فرح زینب عبد الله، هازال کایا و ملک موسو نیز شکایت کرد!

موبایل گران بهای سرنای ساریکایا

موبایل گران بهای سرنای ساریکایا
موبایل گران بهای سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا (زاده ۱ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر مدل حرفه‌ای ترک و صاحب دوم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۰ است. معروف‌ترین بازی او در نقش میرا در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد.

سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک مسابقه زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه ای دریافت کرد. او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda Ifa ن. شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتر کسب کرد. سرنای در مسابقه Miss Turkey دوم شد.

او در سال ۲۰۱۰ با سریال «عمر گل لاله» در نقش تاشکیران در شبکه شوتیوی پخش شد که سرنای دو فصل این سریال حضور داشت. از ورزش‌های مورد علاقه سرنای، می‌توانم به والیبال و تنیس اشاره کنم. ساریکایا در یک مصاحبه گفته است که به رقص لاتین (خارجی) علاقه دارد. او مدتی با کرم بورسین رابطه عاشقانه ولی بعد از مدتی از هم جدا شدند. او اکنون با هیچ‌کسی رابطه عاشقانه ندارد.

اخبار هنرمندان ترکیه:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا