اخبار روز سینما

حسین صفامنش از سریال نون خ و سعید آقاخانی شکایت کرد

حسین صفامنش خواننده مشهور موسیقی کردستان، اعتراض و اعلام کرده که به زودی اقدامات قانونی را در خصوص استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال نون خ آغاز خواهد کرد.

«حسین صفامنش» به تازگی در یک ویدئو به شدت عکس‌العمل نشان داده و معتقد است که استفاده از آثارش بدون اجازه و بدون قرارداد با او انجام شد. او از شبکه یک انتقاد و بیان کرده که در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شکایت حسین صفامنش از سریال نون خ و سعید آقاخانی

بر اساس گزارش‌های اخیر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، این خواننده قبلا تیتراژ سریال را در فصل‌های قبلی اجرا می‌کرد و در فصل جدید، آثارش بدون اجازه از او استفاده و از طریق شبکه یک پخش شده است.

حسین صفامنش

با توجه بر اخبار جدید، مدیر برنامه‌های «حسین صفامنش» صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرد. هنوز سازندگان نون خ به اظهارات این خواننده واکنش نشان نداده‌اند. باید ببینیم که در آینده چه واکنشی از سوی سازندگان این سریال نشان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شکایت حسین صفامنش از سریال نون خ و سعید آقاخانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا