اخبار روز سینما

نقد و نمرات فیلم Megalopolis منتشر شدند

به تازگی نقد و نمرات فیلم Megalopolis ، یک فیلم حماسی علمی تخیلی که توسط افسانه سینمای هالیوود، «فرانسیس فورد کاپولا» نوشته، کارگردانی و تهیه شده، منتشر شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Rotten Tomatoes»، فیلم مگالوپلیس با گرد هم آوردن ستارگان بزرگی چون «آدام درایور»، «ناتالی امانوئل»، «جانکارلو اسپوزیتو»، «جان ویت»، «لارنس فیشبرن»، «آبری پلازا»، «شایا لباف» و دیگران، نوید یک تجربه سینمایی تماشایی را می‌دهد؛ اما باید دید که نظر منتقدان درباره این فیلم چه بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نقد و نمرات فیلم Megalopolis منتشر شدند

برخی از منتقدان در سایت «Rotten Tomatoes» ضمن اعلام نمره، نظراتی را درباره فیلم Megalopolis منتشر کردند. یک منتقد با نام «کوین ماهر» این فیلم را اینگونه توصیف کرد:

مگالوپلیس یک فیلم طاقت‌فرسای 138 دقیقه‌ای است که از موضوعات سردرگم، صحنه‌های نیمه‌کاره، بازی‌های آزاردهنده، دیالوگ‌های بی‌معنی و جلوه‌های بصری زشت تشکیل شده است. به نظر می‌رسد همه این‌ها به دنبال داستانی هستند که اصلا وجود ندارد.

«تیم گریسون»:

مگالوپلیس به دلیل پیچیدگی‌های خودساخته‌ی داستان و زیاده‌روی‌های خسته‌کننده، زمین می‌خورد. خشم و اندوه «کاپولا» نسبت به افولِ آمریکا‌ی محبوبش را می‌توان حس کرد، اما انسجام روایت در فیلم بسیار کمرنگ است.

نمرات فیلم Megalopolis

«دیوید روونی»:

اگرچه در طول دو ساعت و اندی که فیلم مگالوپلیس به نمایش درآمد، همواره مجذوب آن نبودم، اما در عین حال کنجکاوی من را برای دیدن سرانجام داستان تحریک می‌کرد. آیا می‌توان این فیلم را اثری خوب دانست؟ به هیچ وجه نه. اما از آن دست فیلم‌هایی هم نیست که به سادگی بتوان از آن چشم‌پوشی کرد.

«ساوینا پتکووا»:

عبارت مقایسه سینما با رویا از آثار شکسپیر الهام گرفته شده است، اما همین موضوع در مورد فیلم مگالوپلیس هم صدق می‌کند؛ آن هم به طور بی‌پروایی، تا جایی که به نظر می‌رسد این فیلم می‌تواند تعداد بی‌شماری از نقل قول‌های معروف را در خود جای دهد و همچنان امضای خاص خودش را حفظ کند.

این فیلم به طور کل نمره 47% از «Rotten Tomatoes» و 7.4/10 را از «IMDb» دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقد و نمرات فیلم Megalopolis چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Rotten Tomatoes

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا