اخبار روز سینما

فیلمبرداری سریال جدید وینس گیلیگان آغاز شد

وینس گیلیگان ، خالق سریال‌های تحسین‌شده و محبوب مانند برکینگ بد، بار دیگر به ایالت نیومکزیکو بازگشته تا فیلمبرداری سریال جدید خود را آغاز کند.

«وینس گیلیگان»، خالق سریال‌های برکینگ بد و بهتره با ساول تماس بگیری با سریالی جدید به نیومکزیکو بازگشت. طبق گزارش‌های منتشر شده، «گیلیگان» در حال حاضر روی یک پروژه ناشناخته که فیلمبرداری آن در شهر آلبوکرکی و مناطق اطراف آن در حال انجام است، کار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال جدید وینس گیلیگان آغاز شد

«گیلیگان» در مصاحبه‌ای که به تازگی داشته، درباره ساخت این سریال جدید گفته است:

من از اینکه دوباره در نیومکزیکو کار می‌کنم بسیار هیجان‌زده هستم. از نظر داستانی، این سریال جدید می‌توانست در هر جای دیگری از ایالات متحده ساخته شود. اما من تصمیم گرفتم به سرزمین افسون بازگردم تا از مناظر زیبا و چشم‌نواز آن استفاده کنم و همچنین فرصتی دوباره برای همکاری با بهترین عوامل تاریخ داشته باشم. این افراد 17 سال است که در کنار من کار می‌کنند و من معتقدم که اگر چیزی درست کار می‌کند، نیازی به تغییر آن نیست.

وینس گیلیگان

هنوز هیچ اطلاعاتی از جمله عنوان، داستان یا بازیگران این سریال جدید منتشر نشده است. با این حال، با توجه به سابقه درخشان «وینس گیلیگان» در خلق سریال‌های تلویزیونی، انتظار می‌رود که این مجموعه جدید نیز اثری جذاب و تماشایی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شروع شدن فیلمبرداری سریال جدید وینس گیلیگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا