اخبار روز

رقیب چینی لندکروزر با 940 اسب بخار / عکس شروع به کار کرد

امیر مسعود عابدین_ Fang Chengbao، یک برند جدید تحت برند BYD، بر خودروهای شخصی سازی شده تمرکز دارد. این برند به طور رسمی در آگوست 2023 عرضه شد و اولین و تنها خودروی آن در بازار به نام Bao 5 در نوامبر عرضه شد. پرچمدار Bao 8 دومین خودروی آن خواهد بود.

Bao 8 یک SUV بزرگ است که حدود 5.2 متر طول دارد و شش یا هفت صندلی دارد. ابعاد آن 5195/1994/1875 میلی متر با فاصله بین دو محور 2920 میلی متر است. وزن او 3905 کیلوگرم است.

چیزی را گزارش کنید مانند همتای کوچکتر خود، Bao 5، Bao 8 نیز یک خودروی الکتریکی با برد وسیع (EREV) است. خودروهای EREV دارای یک موتور الکتریکی و یک موتور احتراق داخلی هستند. موتور احتراق داخلی همان عملکرد ژنراتور الکتریکی را انجام می دهد و چرخ ها نیروی لازم را برای حرکت از موتور الکتریکی دریافت می کنند. موتور 2 لیتری توربو 268 اسب بخار قدرت تولید می کند.

رقیب چینی لندکروزر با 940 اسب بخار / عکس شروع به کار کرد

Bao 8 دارای دو موتور الکتریکی است. یکی با 268 اسب بخار در جلو و 402 اسب بخار دیگر در عقب. قدرت کل موتور 939 اسب بخار است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 4.8 ثانیه و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت است.

این خودرو بر روی پلت فرم جدید DMO BW است و مخصوص خودروهای خارج از جاده طراحی شده و دارای مشخصات رانندگی و سیستم تعلیق Disus-P می باشد.

Bao 8 به طور رسمی در سه ماهه سوم سال جاری با قیمتی در حدود 70000 دلار عرضه خواهد شد.

لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در صفحه لیست قیمت روز بازتاب آنلاین قابل مشاهده است.

۵۴۳۲۲

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا