اخبار روز

خبر خوش برای معلمان و فرهنگیان بازنشسته


به گزارش مانیبان؛ بر اساس مصوبه هیات امنای صندوق پس انداز فرهنگیان، سود این صندوق در سال مالی منتهی به سی و یکم، 35 میلیارد ریال است. شهریور 1402 به اعضای صندوق ذخیره تعلق می گیرد.

برای اولین بار در تاریخ صندوق پس‌انداز فرهنگیان، سود خالص صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 بالغ بر 49880 میلیارد ریال بوده که از این میزان 35000 میلیارد ریال به اعضای صندوق اختصاص یافته است. دوره مالی 1401. حدود 120 درصد افزایش نشان می دهد.

تصویب صورتهای مالی صندوق در مجمع

بنابراین گزارش مجمع سالانه منتهی به 31 شهریور صندوق ذخیره فرهنگی ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیات امنا، هیات مدیره و مدیر کل صندوق و به ریاست دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات مدیره انجام شد. متولیان امر و همچنین صورتهای مالی صندوق به تصویب رسید.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنای صندوق در جلسه مجمع با توجه به تلاش و تلاش کارگران، کارکنان و تیم مدیریتی سطوح مختلف صندوق، هلدینگ ها و شرکت های تابعه که مشارکت داشتند. سودآوری صندوق در سال مالی قبل شهریور 1402 نقش آفرینی کرد، تشکر و تاکید کرد: وظیفه همه ما در صندوق، ثروت آفرینی برای آنها و احترام به کرامت و توجه به معیشت صاحبان اصلی صندوق یعنی اساتید روزنامه ایران است. . به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت حمل اطلاعیه های رسمی صندوق انتخاب شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا