اخبار روز

230 خبرنگار خارجی در سراسر جهان از مراسم تشییع شهدا گزارش دادند

به گفته مدیرکل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 230 خبرنگار از 160 رسانه بین المللی مراسم تشییع و بزرگداشت شهدا را پوشش دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور رسانه ها و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا شیروی مدیرکل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۳۰ خبرنگار از ۱۶۰ رسانه بین المللی در اتریش، اسپانیا، افغانستان، آلمان، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، عراق، فرانسه، فلسطین، قطر، کویت، هند، سوریه، عمان، مصر، لبنان، امارات متحده عربی، تهیه اخبار و گزارش برای تشییع و بزرگداشت شهدا.

شیروی افزود: علاوه بر این، با توجه به برنامه های متنوعی که به یاد و تشیع شهدا اختصاص داشت، خبرنگاران رسانه های خارجی به تشیع شهدا در تبریز و قم در حین انجام وظیفه و 150 نفر بومی و غیر ساکن گزارش دادند. خبرنگاران همچنین به شهر مقدس شیعیان مشهد مقدس رئیس جمهور شهید سفر کردند. شما خواهید بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد مردم شیعه رئیس جمهور شهید، ستاد ویژه ای در آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه خدمات و اطلاعات لازم به خبرنگاران تشکیل شده است. مسئولین معاونت ارتباطات ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی و رهبری.

همچنین به گفته مدیرکل رسانه های خارجی، با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرکانس ماهواره برای پخش زنده مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدا در شهرهای تبریز، قم، تهران و مشهد به ویژه در پخش زنده مراسم در اختیار شبکه های تلویزیونی خارجی قرار گرفت. امروزه به طور گسترده توسط پخش کننده های مختلف بین المللی استفاده می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا