اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

رونالدو در جدال با الریاض به دنبال جبران ناکامی برابر الهلال؛ نبرد برای حفظ جایگاه دوم در لیگ عربستان

رونالدو در ترکیب اصلی النصر برای دیدار برابر الریاض حضور دارد.

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری از هفته ما قبل پایانی لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر به مصاف الریاض می‌رود. زردپوشان جام قهرمانی را به رقیب دیرینه‌شان داده‌اند و اکنون نیز تنها برای جلوگیری از افزایش فاصله با الهلال، تلاش می‌کنند.

این تیم هفته قبل تا ثبت نخستین شکست این فصل الهلال فاصله چندانی نداشت اما بی‌دقتی سادیو مانه و خطای پنالتی که در واپسین دقیق بازی مرتکب شد، باعث گردید تا آبی‌های ریاض از شکست فرار کنند.

رونالدو که در دیدار برابر الهلال عملکرد فاجعه باری داشت و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد، نتوانست بر شمار گل‌هایش در لیگ حرفه‌ای بیفزاید و با 33 گل زده، میتروویچ را با 6 گل کمتر، پشت سر خودش می‌بیند.

فقط دو هفته از لیگ باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد که فوق ستاره پرتغالی، عنوان آقای گلی را از دست بدهد، با این حال، او اعتقادی به استراحت ندارد و امروز نیز برابر الریاض، برای گلزنی تلاش می‌کند.

در شرایطی که النصر باید چند روز دیگر در فینال جام حذفی به مصاف الهلال برود اما این تیم امروز با تمام توان به مصاف حریف خود می‌رود و علاوه بر رونالدو، نفراتی چون ایمریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو و سادیو مانه نیز از ابتدا بازی می‌کنند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا