اخبار روز سینما

پایتخت 7 حاضر نشد و با این خبر با جنجال مواجه شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این خبر حاوی قسمت مهم تری بود که واکنش های بیشتری را در تولید فصل جدید به همراه داشت: شخصیت بهتاش در این فصل حضور نخواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، نقش بهتاش را بهرام افشاری بازی می کند یکی او با حضور در فصل پنجم و ششم این سریال یکی از شخصیت های مورد علاقه مخاطبان این سریال بود. البته بهرام افشاری در فصل دوم نقش دیگری را در سریال بازی کرد اما دو فصل آخر بود که باعث شهرت او شد و بعدها او را به شهرت رساند. یکی یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ایران شوید. حالا گفته می شود او به دلیل مشغله زیاد نتوانسته برنامه های خود را برای حضور در این فصل از پایتخت هماهنگ کند و از این رو در این فصل حضور نخواهد داشت. روزنامه سینما نوشت: ظاهرا بهرام افشاری و برنامه فشرده او تنها مشکل راه اندازی پایتخت هفت بوده است.

این خبر برای بسیاری از طرفداران سریال پایتخت خبر جالبی نبود یکی صفحات این اثر را «جهل» نامیدند و از بهرام افشاری گلایه کردند که این اثر با سریالی که به شهرت رسیده، نمی‌خورد. این سایت او را با هوتن شکیبا مقایسه کرد که در سریال لیسانسه سروش صحت به شهرت رسید. او سپس برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ جشنواره فجر شد و بار دیگر در فصل دوم سریال لیسانسه بازی کرد. کرد در حالی که خیلی ها فکر می کردند بعد از این جایزه دیگر در سریال حضور نخواهد داشت.

جعلی یا واقعی

بعد از این همه اخبار و واکنش ها گفته شد اخباری که اکثر سایت ها و صفحات اینستاگرام منتشر می کنند فقط هیاهوی رسانه ای است. حتی گفته شد با وجود اخبار مختلفی که درباره پایتخت 7 منتشر شده است، هنوز مقدمات ساخت این سریال آغاز نشده و مذاکرات بر سر فیلمنامه این فصل از سریال پایتخت بین محسن تنابنده و سیروس مقدم با دست اندرکاران این سریال در حال انجام است. سیما فیلم.

بازیگرانی که غیبتشان در فصل هفتم قطعی است

اگر خبر نبود شاید بهرام افشاری در فصل هفتم پایتخت قلابی باشد اما آنچه مسلم است مهران احمدی بازیگر نقش فریبا در این فصل از پایتخت حضور ندارد. اخبار نبود بهبود این فصل خیلی وقت پیش اعلام شده بود و همچنین سارا و نیکا فرقانی در این فصل بازی نمی کنند. البته مشخص نیست که آیا نقش آنها به طور کامل قطع می شود یا بازیگران دیگری به جای آنها بازی می کنند.

زمان پخش سریال و نسخه فیلم

دی ماه گذشته اعلام شد که بالاخره ماموریت سریال اصلی مشخص شده و نسخه سینمایی آن برای پخش در نوروز 1403 به تهیه کنندگی روال قبلی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم ساخته می شود. و بازیگران اصلی نیز در آن حضور دارند.

الهام غفوری همانند گذشته تهیه کننده این نسخه سینمایی و سیروس مقدم کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. بازیگران اصلی نیز حضور خواهند داشت. مدت زمان این تک قسمت 100 دقیقه اعلام شد. در عین حال گفته شد که فصل هفتم سریال پایتخت در 16 قسمت تولید و در سال 1403 یا نوروز 1404 پخش خواهد شد. به هر حال امسال نه نسخه تئاتری «پایتخت» پخش شد و نه فصل هفتم این سریال. حال باید دید در نوروز 1404 پخش می شود یا خیر؟




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا