اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی روزانه فردا سه شنبه 8 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی یکی از روش های فال است. تاروت که در گذشته پیش از تبدیل شدن به فال در کشورهای اروپایی نوعی بازی بود، با گذشت زمان به فال و فال تبدیل شده است. تاروت خوانی با توجه به کارت هایی که دارد انجام می شود و امروزه تاروت خوانی بسیار محبوب شده است. در زیر خواندن تاروت برای سه شنبه 7 است خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

ماه آوریل، ماهی ها، آنچه را که امروز مردم به شما می گویند را به عنوان ارزش واقعی تلقی نکنید. آنها ممکن است چیزی را پنهان کنند که نمی خواهند شما بدانید. قبل از اینکه اینها را از صمیم قلب باور کنید، کمی تحقیق کنید. اگر به دنبال حقیقت باشید می توانید پاسخ واقعی را بیابید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت ده فنجان

اردیبهشت ماه ماهی ها، وقتی امروز تصمیمی می گیرید، مطمئن شوید که چه چیزی واقعاً شما را خوشحال می کند، انتخاب کنید. انجام کار “درست” همیشه برای شما مناسب نیست. گاهی اوقات می تواند خوب باشد که عملی بودن را از فرآیند تصمیم گیری کنار بگذارید و فقط آنچه را که قلبتان به شما می گوید دنبال کنید.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت جدید چوب

خرداد ماهی های عزیز، از انجام کارهای خسته کننده “همان قدیمی، همان قدیمی” که معمولا دوشنبه ها شما را آزار می دهد دست بردارید. حتی اگر باید بدون اطلاع قبلی به سر کار بروید، این بدان معنا نیست که نمی توانید امروز عصر کار جالبی انجام دهید. به خصوص اگر جرقه خلاقیت شما را برانگیزد. برو بیرون، هنر کن، کنار دریاچه بنشین و به پرندگان غذا بده. خوشبختانه، شما در پیدا کردن کارهای جالب برای انجام دادن مهارت دارید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

جولای جان، امروز در برقراری ارتباط با کسی مشکل داری؟ وقتی تعصبات ریشه‌ای دارید، اغلب دیدن چیزها از منظر دیگری دشوار است. سعی کنید ایده آل های خود را کنار بگذارید. چه چیزی را از دست داده اید که می تواند به شما در ارتباط بهتر با آنها کمک کند؟ گاهی اوقات تفاوت در دیدگاه واقعا می تواند ذهن شما را باز کند.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: نه کارت پول

مرداد ماهی های عزیز، امروز خود را با یک چیز خوب پذیرایی کنید. حتی اگر به معنای ریختن یک فنجان قهوه بزرگتر باشد، می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد. البته نباید پولی را که ندارید خرج کنید، اما نکته اینجاست. درمان با خودتان در زمانی که توانایی مالی دارید می تواند برای یک تغییر خوب باشد.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت شش سکه

شهریور ماهی ها، امروز سخاوتمند باشید، به خصوص در مورد چیزهای ملموس مانند اهدای پول، بردن لباس های کهنه به فروشگاه های دست دوم یا پختن شام برای دوستان. انجام کارها برای دیگران راهی سریع برای درخشان کردن جهان و همچنین افزایش شانس کارمایی شماست.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت ده گرز

مهرماهی عزیز احتمالاً اخیراً مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته اید. به همین دلیل است که امروز خیلی احساس خستگی می کنید. به جای اینکه به هر لطفی که کسی از شما می خواهد بله بگویید، سلامتی و شادی خود را در اولویت قرار دهید. اگر مثل قبل با تمام سرعت ادامه دهید، ممکن است شکست بخورید.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

آبان ماهی ها، اگر امروز کمی احساس بی هدفی می کنید، ممکن است به این دلیل باشد که در حال حاضر هیچ جهت معناداری ندارید. شما نمی دانید چه می خواهید یا چگونه آن را بدست آورید، بنابراین مجبورید بدون اهمیت دادن در زندگی سرگردان شوید. اما شما اهمیت می دهید، پس سعی کنید چیزی پیدا کنید که دوباره به شما انگیزه دهد.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت برج

آذر ماهی ها، تغییر ناگهانی در افق وجود دارد و احتمالاً چیزی است که شما کنترلی روی آن ندارید. شما از اینکه نتوانید زندگی خود را رهبری کنید متنفر هستید، بنابراین ممکن است برای پذیرش این انتقال مشکل داشته باشید. امروز سعی کنید شرایط را خنثی کنید تا بتوانید مسیر جدید خود را بپذیرید.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت ملکه

دی ماهی های عزیز، امروز بیرون بروید، در داخل محو نشوید و در عوض با بیرون رفتن در طبیعت از این دوشنبه زیبای اردیبهشت ماه لذت ببرید. چه یک پیاده روی سریع در پارک باشد یا یک گردش کامل در طبیعت، برقراری ارتباط مجدد با طبیعت یک راه عالی برای برقراری ارتباط مجدد با وجود درونی شما است.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: شش شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، ممکن است از تغییر متنفر باشید، و این کاملا منطقی است. به خصوص اگر این تغییری نباشد که همیشه برای خود می خواستید. اما چه بخواهید چه نخواهید، ممکن است در حال حاضر در حال گذر از یک مرحله گذار باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آینده جایگزینی را که هنوز در انتظارش هستید رها کنید.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت ده سکه

اسفند ماهی ها، شما بیش از هر زمان دیگری به هدف خود نزدیک شده اید. شاید شما پروژه ای را تکمیل کرده اید یا اخیراً ارتقاء یافته اید. اکنون زمان جشن گرفتن است! اجازه ندهید دستاوردهای شگفت انگیز شما مورد توجه قرار نگیرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا