اخبار روز سینما

دنباله انیمه Mashle: Magic and Muscles ساخته خواهد شد

خبر خوب برای طرفداران انیمه Mashle: Magic and Muscles ، استودیو «A-1 Pictures» با انتشار یک تریلر، رسما ساخت دنباله این انیمه محبوب را تایید کرد.

هنوز مشخص نیست که این دنباله به صورت یک فیلم سینمایی خواهد بود یا فصل سوم انیمه، اما شواهد نشان می‌دهد که فصل سوم در حال ساخت است. تریلر منتشر شده از این دنباله، خلاصه‌ای از صحنه‌های دو فصل اول انیمه را به نمایش می‌گذارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت دنباله انیمه Mashle: Magic and Muscles

فصل اول Mashle: Magic and Muscles در سال 2023 در 12 قسمت پخش شد و به دنبال آن، فصل دوم این انیمه که به روایت آرک داستانی Divine Visionary Selection Exam Arc می‌پرداخت، در زمستان 2024 در 12 قسمت به روی آنتن رفت.

در ادامه تریلر منتشر شده از این انیمه را مشاهده خواهید کرد:

انتظار می‌رود فصل سوم انیمه براساس آرک داستانی Tri-Magic-Athalon Divine Visionary Final Exam Arc ساخته شود. انیمه Mashle: Magic and Muscles اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر «هاجیمه کوموتو» بوده که تاکنون 18 جلد از آن منتشر شده است. «تومویا تاناکا» کارگردانی و «یوسوکه کورودا» نویسندگی فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله Mashle: Magic and Muscles چیست؟ آیا از طرفداران این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا