اخبار روز سینما جهان

سریال کره‌ای «سلطان نانوایی»؛ شاهکاری که کره‌ای‌ها را عاشق «نان» کرد!

به گزارش خبرگزاری ریمینو، «سلطان ننوایی» داستان زندگی مردی به نام کیم تاک گو از دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 و مسیر او برای تبدیل شدن به یک مرد را روایت می کند. یکی یکی از موفق ترین نانوایان کره را به تصویر می کشد.

به گزارش فرادید؛ تک گو پسر رئیس یک شرکت نان و شیرینی از ازدواج پنهانی است. همسر اول رئیس شرکت که هنوز صاحب فرزند پسر نشده است نگران است که بعد از فوت شوهرش تمام ارث شرکت به تاک گو برود. به همین دلیل او نقشه ای خائنانه را طراحی می کند.

مسیر پیچیده ای از توطئه ها و نقشه های شوم سرانجام تک گو را مجبور به فرار می کند. پس از فرار و در حالی که به دنبال مادر گم شده خود می گردد، وارد مدرسه نانوایی و شیرینی می شود که توسط استادی به نام پال بونگ اداره می شود. در این مکتب است که سرنوشت او را با افرادی از گذشته اش روبرو می کند و ماجراهای پیچیده جدیدی را رقم می زند.

سریال سلطان نانوایی یک سریال تاریخی به معنای متعارف کلمه نیست، اما پیچیدگی روابط، شخصیت ها، توطئه ها و نبردهای پنهان در این سریال دقیقا شبیه به یک سریال تاریخی با موضوع نبرد برای تاج و تخت است. ; همان چیزی که در سریال های جذابی مثل «جومونگ» و «دونگی» دیده ایم.

این سریال 30 قسمتی در هر مرحله شما را غافلگیر می کند. هر قسمت از سریال یک پیچش داستانی غیرمنتظره را در خود پنهان می کند که مخاطب را به وجد می آورد و او را بیشتر مشتاق تماشای ادامه داستان می کند.

عشق، خیانت، مبارزه، دوستی، غم، طنز، رمز و راز و خلاصه هر آنچه از یک درام جذاب می خواهید در این سریال وجود دارد.

نکته جالبی که در سایت های کره ای در مورد این سریال گفته شده این است که در زمان پخش آن، علاقه به نان در کره به طرز محسوسی افزایش یافت و بسیاری از افراد برخلاف قبل تمایل داشتند از نان برای صبحانه استفاده کنند.

این سریال در سال های 2010 و 2011 جوایز بسیاری را در جشنواره های مختلف کره کسب کرد و علاوه بر آن در جشن ریاست جمهوری در سال 2010 که برای تجلیل از تولیدکنندگان محتوای فرهنگی برگزار شد از سازندگان این سریال تجلیل شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا