اخبار روز

اگر شخصی خود را نماینده معرفی کرد چه کنیم؟

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم، گفت: یکی یکی از موضوعاتی که پلیس همواره بر آن تاکید دارد، الزام به داشتن شناسنامه معتبر از سوی افرادی است که خود را شهروند معرفی می کنند و به عنوان مقامات ارگان های دولتی معرفی می شوند.

گزارش مهر همچنین گفته شد: پس از تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، فردی با عنوان شغلی “رسمی” بود. یکی یکی از دستگاه های دولتی با در دست داشتن رادیو قصد اخاذی از مدیر یک واحد تجاری در محدوده بلوار شهید بهشتی رشت را داشت که به دلیل مشکوک بودن به کسبه، این فرد از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از تحقیقات انجام شده، صحت موضوع تایید و با اقدامات فنی ماموران کلانتری مسجد خشت، متهم شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد. بود یک دستگاه بی سیم غیرمجاز توسط این متهم 46 ساله کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

این افسر پلیس در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از آنان خواست در صورت برخورد با افرادی که خود را مسئول دستگاه های دولتی معرفی می کنند، تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا قبل از پاسخگویی، شناسنامه این افراد و خودشان را مشاهده کنند. برای گزارش اگر به چیزی مشکوک هستید، بلافاصله به پلیس اطلاع دهید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا