اخبار روز سینما جهان

ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، جشنواره فیلم ترایبکا برای بیست و سومین دوره خود مجموعه ای از خاطرات، نقدها و گفت وگوها را در نظر گرفته است.

این جشنواره که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، شامل یک مجموعه داستانی با حضور جاد آپاتو، اندی کوهن، کیران کالکین، کری واشنگتن، لاورن کاکس، جان باپتیست و مایکل استیپ است.

مهر نوشت: در بخش مجموعه کارگردانی، گاس ون سنت در مصاحبه ای با ویتو اشنابل، فیلمساز و بازیگر سریال «دشمنی: کاپوتی علیه قوها» ساخته رایان مورفی برای شبکه FX به بررسی این سریال که فصل دوم سریال بود، پرداخته است. دشمنی». .

این جشنواره بیست و پنجمین سالگرد سوپرانوها را با اولین نمایش جهانی مستند الکس گیبنی به نام مرد خردمند: دیوید چیس و سوپرانوها در تئاتر بیکن گرامی می دارد. این نمایش با خالقش دیوید چیس، فیلمبردار ترنس وینتر و بازیگرانی از جمله ادی فالکو، مایکل ایمپریولی، آیدا تورتورو، آنابلا سیورا، رابرت ایلر، جیمی-لین سیگلر، دریا دی متئو، استیو شریپا، میشل چیس، کاترین ناردوکسی، و دومین چیس، دوباره متحد می‌شود. به سریال محبوب احترام بگذارید

مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو نیز در برنامه پنجاهمین سالگرد «مرکز شهر» حضور دارند.

مصاحبه ای با استیون اسپیلبرگ پس از نمایش صد و پنجاهمین سالگرد اولین فیلم او، شوگرلند اکسپرس، ساخته شده در سال 1974 انجام خواهد شد و کوین بیکن در برنامه ای برای جشن چهلمین سالگرد فیلم رایگان هربرت راس ظاهر خواهد شد.

نمایش فیلم صامت The Unknown محصول 1927 تاد براونینگ با بازی لون چانی و جوآن کرافورد و نمایش نسخه بازسازی شده شمال توسط شمال غربی توسط آلفرد هیچکاک در سال 1959 در شصت و پنجمین سالگرد آن از دیگر برنامه های ترایبکا در بخش خاطرات هستند. را گذرانده است.

امسال بیست و سومین دوره جشنواره ترایبکا است که توسط رابرت دنیرو و جین روزنتال در سال 2002 برای بزرگداشت نیویورک تأسیس شد. این جشنواره از 5 تا 16 خرداد (16 تا 27) برگزار می شود خرداد) در نیویورک برگزار می شود.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا