دانستنی هاعمومی

این شما و این هم 5 مورد از بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی کشور !

سالانه حجم زیادی از جابجایی مسافران در کشور از طریق خطوط زمینی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس انجام می‌شود.

در این زمینه شرکت‌های اتوبوسرانی بسیار زیادی فعالیت داشته و هر کدام مزایا و خدمات خاص خود را ارائه می‌دهند. اگر شما نیز قصد داشته باشید برای سفر خود از اتوبوس استفاده کنید، بهتر است قبل از آن با بهترین شرکت‌های اتوبوس‌رانی آشنا شده تا بتوانید سفری ایمن را تجربه کنید. خرید بلیط اتوبوس از این شرکت‌ها با توجه به مزایا و خدمات ارائه شده بسیار به صرفه است.

بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی

زمانی که اتوبوس را برای سفر خود انتخاب می‌کنید، باید حتما به خدمات ارائه شده توسط آن توجه داشته باشید، زیرا در صورت پایین بودن کیفیت خدمات ارائه شده سفر برای شما سخت و خسته کننده می‌شود.

شرکت‌های اتوبوسرانی را می‌توان بر اساس معیارهای مختلفی مانند زمان سفر، کیفیت اتوبوس، برخورد راننده و مهماندار، هزینه بلیط، خدمات ارائه شده و … دسته بندی کرد. در ادامه تعدادی از بهترین شرکت‌ها معرفی شده‌اند.

شرکت اتوبوسرانی همسفر

همسفر از شرکت‌های جوان‌تر در حوزه اتوبوسرانی محسوب می‌شود اما با توجه به کیفیت ارائه خدمات توانسته به سرعت در میان شرکت‌های معتبر و شناخته شده قرار بگیرد. شرکت اتوبوسرانی همسفر در سال 1378 آغاز به کار کرده است. همسفر در ابتدا تنها 100 دستگاه اتوبوس داشت که در مسیرهای مختلف سرویس‌دهی می‌کرد.

با توجه به ارائه خدمات مناسب و کسب اعتماد بالا از مسافران، امروزه بیش از 600 دستکاه اتوبوس در این مجموعه فعالیت می‌کنند. بهترین اتوبوس‌های VIP در این شرکت فعال هستند و برای انواع سفرهای دور و نزدیک خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر به صورت خانوادگی قصد سفر با اتوبوس‌های این شرکت را داشته باشید، با خرید 7 بلیط اتوبوس، بلیط هشتم را به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

شرکت آریا سفر آسیا

شرکت آریا سفر آسیا

با توجه به ویژگی‌ها و معیارهای گفته شده، شرکت آریا سفر آسیا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی کشور است. دو نمایندگی اصلی این شرکت در ترمینال جنوب و ترمینال غرب واقع شده است و به مقصدهای مختلفی اتوبوس دارد. تمام اتوبوس‌های این شرکت از جدیدترین اتوبوس‌ها و اتوبوس‌های VIP هستند. با توجه به خدماتی که در این شرکت ارائه شده و همچنین پرسنل بسیار مجرب، قیمت بلیط‌های آن نیز بسیار مناسب است.

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

ایران پیما از قدیمی‌ترین شرکت‌های مسافربری در کشور است که در سال 1358 آغاز به کار کرده است. این شرکت از همان زمان از جدیدترین و به روز ترین اتوبوس‌های اروپایی برای جابجایی مسافران استفاده می‌کرد و دلیل اصلی محبوبیت و شهرت آن نیز همین بود. ایران پیما در سراسر کشور نمایندگی داشته و برای سفر به هر نقطه‌ای می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. جدیدترین اتوبوس‌های VIP در شرکت ایران پیما استفاده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم این شرکت پذیرایی از مسافران با آبمیوه و بسکوییت بود که بعدا به امری روتین در شرکت‌های اتوبوسرانی تبدیل شد و امروزه تمام شرکت‌های از مسافران خود پذیرایی می‌کنند.

شرکت رویال سفر ایرانیان

اگر قصد دارید سفری بسیار لذت بخش و راحت را تجربه کنید، حتما از خدمات شرکت رویال سفر ایرانیان استفاده کنید. این شرکت در سال 1385 آغاز به کار کرده و از جدیدترین اتوبوس‌های VIP استفاده می‌کند. تقریبا به تمام نقاط کشور سرویس دهی دارد و خدمات با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد. انتخاب این شرکت برای داشتن یک مسافرت راحت و بدون دغدغه توصیه می‌شود.

شرکت سیر و سفر

شرکت سیر و سفر

یکی از شرکت‌های بسیار قدیمی با سابقه‌ای درخشان در زمینه ارائه خدمات مسافربری، شرکت سیر و سفر است. این شرکت نیز در سال 1369 آغاز به کار کرده است. در زمان‌های گذشته از اتوبوس‌های بنز قدیمی برای جابجایی مسافر استفاده میشد که برای همه ما نوستالژی است.

این شرکت امروزه از جدیدترین و باکیفیت‌ترین اتوبوس‌های روز دنیا برای سیستم حمل و نقل خود استفاده می‌کند. با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده، اتوبوس‌های VIP با کیفیت و سابقه بسیار درخشانی که در این زمینه داردف ازجمله شرکت‌های بسیار معتبر و شناخته شده محسوب می‌شود.

سیر و سفر نیز به تمام شهرهای کشور سرویس دهی دارد و در ساعت‌های مختلفی می‌توانید از اتوبوس‌های آن استفاده کنید. پاسخ دهی بسیار منظم و عالی، رانندگان با تجربه و ماهر، رفتار عالی پرسنل و … ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شوند.

سخن آخر

همان‌طور که مطالعه کردید این تنها 5 نمونه از شرکت‌های معتبر و باکیفیت در زمینه ارائه خدمات اتوبوسرانی در کشور هستند. شرکت‌های اتوبوسرانی را می‌توان بر اساس نوع اتوبوس، کیفیت خدمات ارائه شده در مسیر، رفتار پرسنل، تجربه و تخصص راننده، برخورد مهماندار و … رتبه بندی کرد. علاوه بر شرکت‌های گفته شده، شرکت‌های دیگری مانند گیتی پیما نیز اشاره کرد. قبل از سفر حتما شرکت اتوبوسرانی موردنظر را بررسی کرده تا سفری ایمن و لذت بخش را تجربه کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا