اخبار روز سینما

فرد متهم به قتل زهره فکور صبور دستگیر شد

قاتل زهره فکور صبور ، بازیگری که با تهدید و اخاذی او را به خودکشی کشاند، ساعتی پیش در عملیاتی غافلگیرانه از مخفیگاهش دستگیر شد.

«حسین شاهرخی»، وکیل «زهره فکور صبور»، در پی انتشار خبر دستگیری قاتل این بازیگر، جزییات تازه‌ای از این پرونده را در گفتگو با رسانه‌ها فاش کرد. او ضمن انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره این موضوع توضیحاتی داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فرد متهم به قتل زهره فکور صبور دستگیر شد

او در این رابطه اظهار کرد:

برخی از جزییات این پرونده اخلاقی و محرمانه بوده و شامل تهدید و اخاذی از خانم «فکور صبور» می‌شود.

«شاهرخی» در ادامه خبر داد که متهم به قتل «زهره فکور صبور»، امروز طی یک عملیات فریب از مخفیگاه خود دستگیر شد. هنوز اطلاعات بیشتری از جزییات این پرونده و انگیزه قاتل از قتل این بازیگر منتشر نشده است. مرگ «زهره فکور صبور»، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ایران، در فروردین ماه 1400 جامعه هنری ایران را داغدار کرد.

 

«زهره فکور صبور»، بازیگر توانمند و محبوب سینما و تلویزیون ایران، در روز 12 اسفند 1400 در سن 43 سالگی دار فانی را وداع گفت. او که در دهه 1370 فعالیت هنری خود را آغاز کرد، در طول دوران حرفه‌ای خود در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته و در قلب مردم جایگاه ویژه‌ای یافته بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دستگیری فرد متهم به قتل زهره فکور صبور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا