اخبار روز سینما

تریلر فیلم Handling the Undead منتشر شد

تریلر فیلم Handling the Undead به انتشار رسید. این فیلم داستان خانواده‌هایی را روایت می‌کند که با بازگشت ناگهانی عزیزانشان از دنیای مردگان  روبهرو می‌شوند.

Handling the Undead اولین فیلم بلند «تئا هویستندال» با بازی «رناته رینسو» و «آندرس دانیلسن لی» است. این فیلم داستان خانواده‌هایی را روایت می‌کند که با بازگشت ناگهانی عزیزانشان از دنیای مردگان به عنوان زامبی دست و پنجه نرم می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Handling the Undead منتشر شد

«هویستندال» درباره این فیلم می‌گویید:

من فکر می‌کنم ژانر وحشت یا اینکه مردم چگونه آن را می‌بینند می‌تواند بسیار محدود باشد. من فکر می‌کنم که فقط گفتن وحشت کلمه درستی نیست، زیرا ممکن است انتظار چیز دیگری را داشته باشید. این یک درام با پیش‌فرض ترسناک یا ترسناک مالیخولیایی است، احتمالاً یک درام ترسناک است، اما در وسط بودن خیلی خسته‌کننده است.

«رینسو» که نقش «آنا» را بازی می‌کند، می‌گوید:

من بسیار تحت تأثیر آنا قرار گرفتم، غم و اندوه پنهان او، عدم توانایی او پس از از دست دادن پسرش با احساسات خود یا اطرافیانش ارتباط برقرار کند و ملاقات با او در حالتی جدید که در آن نه زنده است و نه مرده، به او می‌آموزد که از طریق امید با او ارتباط برقرار کند و در واقع او را رها کند وقتی واقعیت وضعیت او به درون خود فرو رفت. آنقدر جهانی است که احساسات ما همیشه برای ما روشن نیست. لحظات بزرگ و تنها راه عبور است، اما این نیز یک مبارزه عمیق است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Handling the Undead چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Indiewire

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا