اخبار روز سینما

خوش تیپ‌ترین “مادر شوهر دنیا” در مراسم عروسی پسرش چگونه لباس پوشید؟/ تصاویر

پی ام آپ – ملکه رانیا، همسر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، یکی از معروف ترین نمادهای مد در جهان است و بسیاری از مد لباس ها در سراسر جهان از ظاهر و استایل رانیا الهام گرفته اند. از سال 1999 که در سن 28 سالگی ملکه اردن شد، بارها به دلیل استایل و استعدادش مورد تحسین قرار گرفته است.

سبک رانیا

او همیشه در مجالس مهم داخلی و خارجی، جشن های خاص تصمیم درستی می گیرد. لباس جذاب او در عروسی دخترش نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

سبک رانیا

لباس ملکه رانیا در مراسم عروسی ولیعهد اردن

هفته گذشته ملکه رانیا میزبان مراسم حنابندان و عروسی پسر بزرگش بود که عروسش از عربستان سعودی بود. استایل زیبای این ملکه خوش پوش در مراسم عروسی ملکه آینده اردن بسیار مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

سبک رانیا

درخشش رانیا در مراسم عروسی

مراسم ازدواج ولیعهد اردن نیز روز گذشته برگزار شد و رانیا این بار با دو تیپ شیک و باشکوه بسیار مورد تحسین و تمجید قرار گرفت.

سبک رانیا

سبک رانیا

برای مراسم عروسی رسمی تر، پیراهن گلدوزی شده مشکی را انتخاب کرد. برای مراسم شام شب، رنگ بژ پوشید تا ظاهری کمتر رسمی داشته باشد. در ادامه استایل زیبای ملکه مد خاورمیانه را در عروسی شاهزاده حسین و رجوه سیف می بینیم.

سبک رانیا

سبک رانیا

سبک رانیا

سبک رانیا

سبک رانیا

سبک رانیا

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا