اخبار ورزشی

نزاجای شهید شمالی ایران – تاشکند ازبکستان/ تقابل حساس برای حفظ شانس صعود!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در روز سوم مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا در کشور ایران و استان اصفهان، از ساعت ۱۰ صبح امروز – شنبه سیزدهم خردادماه ۱۴۰۲ – آغاز می‌شود و در گروه سوم، ساعت ۱۲، بازی حساس و تعیین‌کننده بین تیم‌های تاشکند ازبکستان و نیروی زمینی شهید شاملی برگزار خواهد شد که نتیجه آن اهمیت زیادی دارد.

تاشکند ازبکستان تاکنون در این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را ارائه نداده است و به‌عنوان یکی از تیم‌های دست‌وپا بسته به شمار می‌رود؛ این تیم در بازی نخست خود که به عنوان مراسم افتتاحیه رقابت‌ها برگزار شد، با نتیجه ۲۶ بر ۳۹ مقابل الدحیل قطر شکست خورد و روز گذشته در مصاف با جونیور کلاب چین نیز در شرایطی که در آستانه تحمل یک شکست دیگر بود یک امتیاز از آن کسب کرد.

از سوی دیگر نیروی زمینی شهید شاملی از ایران این مسابقات را بسیار خوب آغاز کرد و جوان باشگاه چین را با اختلاف بسیار مناسب شکست داد اما در مقابل اتاق خواب کویت نتوانست نمایش خوبی ارائه دهد. نزاجایی‌ها حتی در اوایل بازی 9-0 از اتاق خواب عقب افتادند و کم کم این اختلاف را کم کردند اما در نهایت با فاصله 10 گل شکست را پذیرفتند. البته نیروی زمینی هم مثل الان است. الدحیل و ستارهاو دو امتیاز دارد و هنوز شانس صعود دارد.

موضوعی که اکنون حائز اهمیت است این است که شاگردان مسعود ظهرابی باید طبق این اتفاق امروز تاشکند ازبکستان را شکست دهند و منتظر نتایج دیگر بازی های گروه دوم به خصوص جدال باشند. اتاق خواب و الدحیل باقی می ماند زیرا گروه دوم با حضور شش تیم دنبال می شود که چهار تیم قصد صعود به نیمه نهایی و صعود به سکو را دارند اما تنها دو تیمی که بهترین بازی را داشته باشند و بهترین نتایج را کسب کنند به نیمه نهایی راه خواهند یافت. .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا