اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 مشخص شد

«لوئیس لتریر»، در رویداد CCXP جزئیات جدیدی از برنامه تولید و تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 (Fast X: Part 2) را به اشتراک گذاشت.

آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن در سال 2026 به روی پرده سینما خواهد رفت. «لتریر» کارگردانی این فیلم را پس از اتمام فیلم علمی تخیلی ترسناک 11817 در تابستان امسال آغاز می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11

فیلمبرداری فیلم Fast X: Part 2 در اوایل سال 2025 آغاز می‌شود و در سال 2026، مصادف با 25 سالگی اولین فیلم این مجموعه، اکران خواهد شد.

«لتریر» در این باره گفت:

ما به لس آنجلس باز می‌گردیم و فیلم را به ریشه‌هایش نزدیک می‌کنیم. هنوز یک ماجراجویی بزرگ برای روایت کردن باقی مانده است.

تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11

شایعاتی از حضور یک شخصیت شرور جدید در این فیلم نیز به گوش می‌رسد. «کریستینا هادسون»، نویسنده فیلم بامبل‌بی و «وارن اوزیل»، نویسنده فیلم پارادوکس کلاورفیلد فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند.

«وین دیزل» و «جیسون موموآ» در فیلم سریع و خشن 10 ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم با بودجه 340 میلیون دلاری ساخته شد و بیش از 714 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

تاریخ اکران فیلم Fast X: Part 2 به احتمال زیاد برای ماه ژوئن سال 2026 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های سریع و خشن چیست؟ آیا از طرفداران این مجموعه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا