اخبار روز سینما

فیلم بیوگرافی رضا داودنژاد اکران می شود؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، «مصاب شیرین 2» با بازی رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد در سال 1396 به کارگردانی آپلیچ داودنجا فیلمبرداری شده است. در جشنواره فیلم فجر و یک سال بعد در جشنواره جهانی فجر ارائه شد.

در همان سال 2018 این فیلم در حال آماده سازی برای اکران عمومی بود که محقق نشد و پس از آن به دلیل شیوع کرونا تاکنون در سینماها اکران نشده است.

«مصاب شیرین 2» در ادامه قسمت اول این فیلم داستان دختری را روایت می کند که برای تولد 18 سالگی پدر و مادرش را به مکانی نامعلوم دعوت می کند. برای رسیدن به آنجا، والدین سفری از منچستر به لندن را آغاز می کنند. در این سفر آنها به زندگی گذشته خود فکر می کنند.

با درگذشت رضا داودنژاد نام این فیلم منتشر نشد و دوباره به سرنوشت آن اشاره شد و حالا پس از گذشت حدود دو ماه علیرضا داودنژاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اشاره کرد که منتظر اکران این فیلم است. فیلم و قول کارگردانان و پخش کننده فیلم.

این فیلمساز نوشت: مدیرعامل سازمان سینمایی، معاون سازمان و دوست شفیق رضا، آقای علی سرتیپی قول اکران آخرین فیلم رضا را که شاید بهترین بازی اوست و همچنین «مصائب شیرین 1» را دادند. «در طول نسل‌ها پنجاه و شصت خاطره با این فیلم ساخته شد تا آخرین خاطره سینمایی او برای دهه‌های هشتاد و نود و دیگر طرفدارانش حفظ شود. “




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا