اخبار خودرو

هاوال H6 HEV به سامانه وارداتی ها آمد

هاوال H6 HEV به سامانه وارداتی ها آمد

در جدیدترین آپدیت سامانه عرضه خودروهای وارداتی، خودروی شاسی بلند هاوال H6 HEV به سامانه واردات اضافه شد.

به تازگی سایت رسمی سامانه عرضه خودروهای وارداتی به روز رسانی شده و شاهد خودروهای جدید در این سامانه هستیم. هاوال H6 HEV یکی یکی از خودروهای جدیدی است که در سیستم دیده می شود. هاوال H6 SUV یکی یکی از پرفروش ترین خودروهای برند هاوال. دیوار بزرگ در نظر گرفته می شود که فروش قابل توجهی در بازار چین و سایر بازارهای هدف در تمام نسل ها داشته است. قبل از خروج از برجام و اعمال تحریم های شدید، قرار بود هاوال اچ 6 توسط ایران در ایران مونتاژ شود. بهمن قرار بود موتور عرضه شود اما با اعمال تحریم های حداکثری، عرضه تمامی مدل ها توسط هاوال لغو شد. حالا گروه بهمن این شرکت با بخش وارداتی خود یعنی BM Cars، نسخه هیبریدی شاسی بلند H6 را با نام هاوال H6 HEV وارد ایران می کند. یک SUV زیست محیطی که در مقایسه با دیگر خودروهای چینی موجود در بازار، کیفیت خوبی از خود نشان می دهد.

هاوال H6 HEV وارد سامانه واردات شد
هاوال H6 HEV به سامانه وارداتی ها آمد

مشخصات فنی هاوال H6 HEV

زیر کاپوت شاسی بلند هیبریدی هاوال یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ پنهان شده که سیستم هیبریدی را همراه با یک موتور الکتریکی تشکیل می دهد. موتور بنزینی با حداکثر توان خروجی 147.5 رزومه و در نهایت گشتاور این موتور 230 نیوتن متر دارد و پیشرانه الکتریکی آن قدرت فنی 174 اسب بخار و 300 نیوتن متر را ثبت می کند. نیرو از طریق گیربکس DHT (برای خودروهای هیبریدی یا e-CVT) به چرخ های جلو منتقل می شود و ظرفیت باتری الکتریکی این کراس اوور 1.69 کیلووات ساعت است.

هاوال H6 HEV وارد سامانه واردات شد
هاوال H6 HEV به سامانه وارداتی ها آمد

استفاده از سیستم هیبریدی در این کراس اوور متوسط ​​به معنای مصرف ترکیبی 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر در H6 هیبریدی و از طریق استفاده از سیستم تعلیق بوده است. مک فرسون در جلو و چند پیوندی در قسمت عقب، انتظار داشته باشید که سواری نرمی را در این خودرو مشاهده کنید.

هاوال H6 HEV وارد سامانه واردات شد
هاوال H6 HEV به سامانه وارداتی ها آمد

کابین هاوال H6 HEV و امکانات در سیستم وارداتی

فضای داخلی این کراس اوور طراحی ساده اما مدرنی دارد. در داخل شاهد عناصر قرمز و تیره هستیم و انتخابگر دنده به شکل دایره ای و چرخشی طراحی شده است. دو صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی و داشبورد دیجیتال را نمایش می دهند و کل فضای داخلی باکیفیت به نظر می رسد.

هاوال H6 HEV وارد سامانه واردات شد
هاوال H6 HEV به سامانه وارداتی ها آمد

این کراس اوور هیبریدی دارای امکاناتی مانند سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک است.TPMS)، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، 6 کیسه هوا ده نقطه، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کورسیستم هشدار خطوط، کروز کنترل تطبیقیهشدار برخورد از جلو، سیستم پایش خستگی راننده، سیستم رانندگی در لاین خودکار، صندلی های برقی راننده و دانش آموز، روشنایی کابین، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت رویداد، شارژر بی سیم تلفن همراه، تنظیم حالت رانندگی، پارک خودکار، سانروف پانوراما، دکمه فشاری استارت، باز شدن درب عقب با حرکت پا، صندوق عقب برقی، تهویه آنها دارای دو کانال اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، نمایشگر هدآپ و سنسور باران هستند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا