اخبار روز سینما

هانده ارچل در جشنواره amfAR Cannes Gala شرکت کرد

هانده ارچل ، بازیگر محبوب و خوش‌آوازه ترکیه‌ای، بار دیگر با حضور در جشنواره amfAR Cannes Gala ، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

«هانده» چند شب پیش، به دعوت برند جواهرات پوملاتو، بر فرش قرمز جشنواره کن 2024 قدم گذاشت و با ظاهری شیک و منحصر به فرد، توجه‌ها را به خود جلب کرد. او با انتخاب یک لباس جذاب روی فرش قرمز درخشید و بار دیگر ثابت کرد که چرا یکی از خوش‌تیپ‌ترین ستاره‌های ترکیه محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


هانده ارچل در جشنواره amfAR Cannes Gala شرکت کرد

داستان حضور «هانده» در کن به اینجا ختم نشد. او پس از حضور بر فرش قرمز، به استانبول بازگشت و بسیاری تصور می‌کردند که حضور او در این رویداد به پایان رسیده است، اما «هانده» بار دیگر با شگفت‌زده کردن مخاطبان، راهی کن شد.

جشنواره amfAR Cannes Gala

«هانده» این بار به همراه پارتنرش، «هاکان سابانجی»، برای شرکت در مهمانی و سمینار بزرگ سازمان تحقیقات ایدز آمریکا (amFAR) به کن بازگشت. این مهمانی که با حضور بسیاری از سلبریتی‌های مطرح جهان برگزار شد، فرصتی برای «هانده» بود تا بار دیگر در کنار ستارگان هالیوود بدرخشد. «هانده» برای حضور در این مهمانی، پیراهنی پر جزئیات، بلند و یقه‌باز انتخاب کرده بود که زیبایی و ظرافت او را دوچندان می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: redcarpetfashionawards

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا