اخبار ورزشی

انتقاد تند رهبری فرد به درویش!/جزئیات

بهروز رهبری رد از رضا درویش به خاطر انتخاب اسمار ویره به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش ریمینو به نقل از “ورزش سه”، بهروز درفرد که امروز در سالگرد درگذشت مهرداد میناوند در بهشت ​​زهرا حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خداوند همه درگذشتگانی را که اکنون در کنارشان هستیم رحمت کند. . همه اینها زمانی یک ورزش بزرگ در کشور بود. مهرداد میناوند یکی او یکی از متعصب ترین افرادی بود که در فوتبال می شناختم، هم نسبت به تیم ملی کشور و هم نسبت به پرسپولیس. جای او خیلی خالی است مخصوصا الان که جام ملت ها را داریم. اگر مهرداد بود بمب روحیه تیم ملی محسوب می شد. حیف که این همه جا هست.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی قهرمان شود تا روح مهرداد، علی انصاریان و سایر عزیزان شاد شود. واقعا باور کن نبود مهرداد سخت است. ما سه سال فرصت داریم یکی هیچ کدام از بهترین دوستانمان را در کنار خود نداشتیم و جای او همیشه خالی است. یکسری آدم ها هستند که هیچکس نمی تواند جایشان را بگیرد و مهرداد هم یکی از این افراد بود. همه دلمون براش تنگ شده و امیدواریم یه روز دوباره ببینیمش. حالا که سه سال است او را ندیده ایم، یکی را از دست داده ایم و در این برهه از زمان که تیم ملی به بمب معنوی مثل مهرداد میناوند نیاز دارد، جای او خیلی خالی است.

رئیس جمهور در خصوص ادامه جام ملت های آسیا و تقابل ایران و سوریه گفت: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است و فقط می توان حدس زد. من خودم در برنامه تلویزیونی گفتم تاجیکستان امارات را برد و یا سه دوست به من خندیدند، اما دیشب برنده شدند. فوتبال آنگونه نیست که شما فکر می کنید نام ها برنده می شوند، بلکه نتایج در طول 90 دقیقه در زمین فوتبال مشخص می شود. الان خیلی نگرانم که همه می گویند باید ژاپن را ببریم اما سوریه مانع محکمی مقابل ما است و در تمام لحظات مقابل تیم ملی ایران بازی کرده و بهترین عملکرد را از خود نشان داده است و کمی هم مقابل ما تعصب دارند. فکر می کنم فینال ما با بازی با سوریه شروع شود و تا فینال اصلی ادامه پیدا کند. خیلی از کارشناسان می گویند باید به ژاپن فکر کنیم، اما نه، سوریه هم تیمی است و برنامه دارد و مربی بزرگی دارد. اگر شکست بخوریم از مسابقات حذف می شویم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی این تیم گفت: فکر می کنم اگر آقای درویش در نشست خبری اعلام می کرد که می خواهد پدر را از پرسپولیس برکنار کند، مردم با این موضوع موافقت می کردند. خیلی بهتره نمیدانم. آقای درویش چند تا اسم انتخاب کردی و همه خوشحال و هیجان زده شدیم وقتی یحیی رفت مربی بزرگی میاد ولی بعد اومدیم پیش دستیارش. من برای دستیارش احترام خاصی قائلم و هر فردی در هر مقامی قابل احترام است، اما این نام ها چه شد آقای درویش؟ بالاخره به دستیار آقای گل محمدی رسیدند که هیچ سابقه ای نداشته و هر جا که بوده نتیجه خوبی نگرفته است. پذیرش مربی بر اساس حرف سه بازیکن فاجعه است. متاسفانه به جایی رسیده ایم که بازیکنان تیم سرمربی تیم را تعیین می کنند. آقای درویش شجاع باش و بگو چهار بازیکن از تو خواستند مربی ما بشی.

سپس در پاسخ به این سوال که منظورش از چه بازیکنانی است، پاسخ داد: «بهتر است نامی نیاورم، اما خود آقای درویش می‌داند.» شاید با مصاحبه‌هایی که این عزیزان انجام داده‌اند، خیلی‌ها متوجه شده‌اند که چه کسانی هستند. ارتباط مربی و بازیکن برایم خیلی جالب بود و هرگز در فوتبال ندیده بودم که خوش شانس بودم.

لیدر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با اسمار موفق خواهد شد، پاسخ داد: من کارنامه اسمار را دیده ام و در تیم هایی که او بازی کرده نتایج وحشتناکی داشته است.

وی درباره شکست گله سرخ ها در دیدار دوستانه مقابل شباب الاهلی نیز گفت: شنیدم تیم حریف از تیم دوم خود جدا شد. نمی دانم ادای یحیی گل محمدی از این بنده خدا را چگونه محاسبه می کنید. حتی اگر این تیم نتیجه نگیرد، آقای درویش می رود، او می رود و ما می مانیم و هواداران و نتایج و خاطرات و تاریخ.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه رضا درویش درباره این انتخاب گفته که نمی خواهد مدیران بعدی را بدهکار بگذارد، گفت: خوب باید تیم را بفروشد و پولش را به حراج بگذارد. که راحت تره سلسله گفت وگوها نمایشی بر هوش مخاطب و همچنین نام هایی است که انتخاب می کنند. آقای گل محمدی رفت و ده روز بعد که این اسامی آمد، گفتم همه نمایش است. خوشبختانه حداقل به حرف خودم رسیدم که گفتم این یک نمایش است و به یک مربی متوسط ​​ایرانی یا دستیار آقای گل محمدی می رسیم. بهتر است در مورد آن صحبت نکنید زیرا روی هوش مخاطب تأثیر می گذارد.

وی در خصوص اظهارات درویش نیز با بیان اینکه معتقدم پپ گواردیولا به دلیل عدم شناخت از فوتبال ایران در آن مقطع از فصل، نمی تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: آقای استانکو در سال 75 به پرسپولیس آمد و ما در رده دهم جدول بودیم. این نیم فصل بود در همان سال آقای استانکو ما را قهرمان ایران کرد. همه چیز به مربی بستگی دارد. اگر مربی باشد، سه بازی تا پایان فصل نتایج او را رقم خواهد زد. حداقل شاهد تغییرات و پیشرفت هستیم. برخی صحبت ها برای دلداری هواداران است وگرنه نتیجه خوبی نخواهد داشت. نه من اصلا قبول ندارم وقتی مربی بزرگ دو بازی داشته باشد بهترین نتایج را کسب می کند.

لیدر در پایان درباره روند پرسپولیس در این سال ها (از برونکو گرفته تا کالدرون، یحیی و حالا اسمار) گفت: ما می گوییم نمی خواهیم جلو برویم، شما اینجا متوقف نشوید، حداقل نرو. برگرد. اگر متأسفانه به چیزی نرسیدیم، برمی گردیم. فکر می کنم هرچه جلوتر برویم در چند سال آینده به آقایان می لی لی خان، علی آقا پروین و مهاجرانی خواهیم رسید.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا