اخبار روز

خبر مهم برای متقاضیان مسکن داخلی / مبلغ واریزی مشخص شد


به گزارش مانیبان به نقل از تسنیم، اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران به تازگی پیامکی با این پیام به متقاضیان نهضت ملی مسکن تا سی و یکم ارسال کرده است. اردیبهشت ماه درآمد خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهد.

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با توجه به شروع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، واریز و یا تکمیل حداکثر تا سقف 180 میلیون تومان ضروری است. تا تاریخ 31/02/1403 بدیهی است تسریع در پرداخت موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر جنابعالی خواهد شد.

این اداره کل در پایان سال گذشته تا ساعت 20 برای متقاضیان پیامک ارسال کرده بود. اسفند 1402 افزایش سهم خود به 140 میلیون تومان: «متقاضیان محترم طرح نهضت ملی مسکن، با توجه به آغاز اجرای طرح های نهضت ملی مسکن، لازم است تا تاریخ 20/12/20 نسبت به واریز یا تکمیل سهم اولیه خود اقدام نمایند. 1402 حداکثر درخواست 140 میلیون تومب بدیهی است عدم تکمیل اطلاعات در زمان مقرر به منزله انصراف شما خواهد بود.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر بار 40 میلیون تومان ظرف مدت 4 ماه واریز کنند. حال مشخص نیست چرا مهلت 4 ماهه برای برخی از متقاضیان استان تهران کاهش یافته و این متقاضیان باید هر 2 ماه یکبار 40 میلیون تومب به درآمد خود اضافه کنند.

مهرماه سال گذشته اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران نیز برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامکی مبنی بر انصراف آنها از این پروژه ملی در صورت عدم واریز 240 میلیون تومان در 20 ارسال کرد. مهر وی هشدار داده بود: اطلاعیه لغو پروژه به دلیل تاخیر در واریز اخطار: متقاضی محترم جنبش ملی مسکن جناب آقای/خانم؛ عدم پرداخت سهم پروژه را متوقف کرده است در صورت عدم واریز مبلغ 2,400,000,000 ریال در شماره حساب قبل از تاریخ 20/07/1402 ساعت 00:00 از پروژه حذف و جایگزین برای شما انتخاب خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا