اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی یکی از قدیمی ترین روش های پیش بینی و تفسیر نمادها بر اساس کارت های تاروت است. در تاروت، هر کارت نماد خاصی را نشان می دهد که می تواند راهنمای زندگی، عشق، شغل و سایر رویدادهای روزانه و طولانی مدت باشد. تفسیر صحیح نمادهای تاروت نیاز به دانش و تجربه دارد، اما می توانید از احساسات خود در تفسیر نیز استفاده کنید. با خواندن تاروت می توانید ارتباط عمیقی با روح خود برقرار کنید و در مورد مسائلی مانند اهداف و توانایی های خود عمیق تر به دنیای درون خود بپردازید. و تحولات معنوی فردا یکشنبه یکشنبه نهم تاروت خوانی ادامه خواهد داشت. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

ماه آوریل، شما به خود ایمان دارید و این اعتماد به نفس نتایج شگفت انگیزی را در مسیر شغلی شما به ارمغان می آورد. ایده های شما در زمینه حرفه ای احتمالا ارزشمند خواهد بود. برخی از شما احتمالاً در هر زمینه ای که هستید علامت خود را می گذارید و با آینده نگری خود کسب درآمد می کنید. گسترش خانواده، ارتقاء یا شروع یک سرمایه گذاری جدید در کار است. امروز می توانید کار دیپلماتیک بزرگی انجام دهید.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: هشت شمشیر

اردیبهشت ماه ماهی ها، ممکن است امروز با چالش ها و ناامنی های سختی روبرو شوید. مراقب سلامتی و وسایل خود باشید. از عصبانیت و پرخاشگری بپرهیزید زیرا باعث افزایش فشار خون می شود. محدودیت های مالی و همچنین سلامتی وجود خواهد داشت. ممکن است لازم باشد یک معامله مهم را لغو کنید. نیازهای خود را در اولویت قرار دهید و کسانی را که می گویند شما خودخواه هستید نادیده بگیرید. مردم ممکن است شما را بپذیرند و برای اهداف شخصی با شما کار کنند.

خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

خرداد ماهی های عزیز، شما احساس مالکیت عاشقانه دارید و ممکن است برای مسائل کوچک گریه کنید. نگرش های همسر/عاشق شما ممکن است شما را عصبانی کند. شرکت دوستان شما ممکن است شامل شما شود. می توانید احساس عشق خود را به فردی که دوستش دارید ابراز کنید. زنان ممکن است به دلیل مشکلات سلامتی به خصوص تیروئید، هورمون ها و مشکلات مربوط به سرماخوردگی احساس ضعف کنند و سرفه های امروزی ممکن است شدید شود. برخی خلق و خوی متفکر دارند و دوست دارند تنها بمانند.

تیر

کارت تاروت: کارت دو فنجان

جولای عزیز، شور و اشتیاق به رابطه شما باز می گردد، منتظر زمان عاشقانه باشید. زوج های متاهل پیوند محکمی با یکدیگر دارند. اکنون زمان کسانی است که به دنبال عشق هستند. برای کسانی که واجد شرایط هستند، روند ساخت بازی می تواند آغاز شود و زنگ های عروسی ممکن است به زودی به صدا درآیند. ممکن است یک قرارداد اضافی در حوزه تخصصی خود دریافت کنید.

مرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

مرداد حوت، بحث کردن با کسی که آمادگی گوش دادن به منطق را ندارد بیهوده است. این امکان وجود دارد که در محل کار غرق در کارهای اضافی شوید. اگر شرایط اقتضا کند، می‌توانید بی‌رحم باشید، به‌ویژه وقتی با مسائل مربوط به روابط و مالی سر و کار دارید. شما بسیار خواستار و قوی خواهید بود. یا شاید مردی در محیط کار شما طوری رفتار می کند یا با شما صحبت می کند که باعث ناراحتی شما می شود.

شهریور

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

شهریور ماهی ها، تغییر ناگهانی در سناریو ممکن است امروز شما را شگفت زده کند. برخی از فرصت‌های شغلی یا روابط، نشانه‌های رفاه هستند. ممکن است یک شغل، کار یا پروژه رویایی به شما پیشنهاد شود. شما احساس مثبت و اشتیاق دارید. کسانی که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند می توانند ببینند که تمام شرایط لازم مانند ویزا، پاسپورت و وام مثبت است. امروز دلیلی برای احساس غرور و رقابت دارید.

مهر

کارت تاروت: کارت شش سکه

مهرماهی عزیز طرح های خیریه و رفاهی نظر شما را جلب خواهد کرد. دوست شما ممکن است از شما کمک مالی بخواهد. اگر به دنبال کمک مالی برای تحصیلات عالی / خانه هستید، ممکن است به شما وام داده شود، همچنین روز خوبی برای روابط است. سخاوت و مهربانی شما مورد قدردانی نزدیکان و عزیزان شماست. شما می توانید برای وسایل داخلی و خرید و غیره پرداخت کنید. خرج کردن پول نشان داده شده است.

آبان

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیرها

آبان ماهی عزیز؛ شما تحلیلگر، انتقادی و تا حدودی پرخاشگر هستید. اگر برای مصاحبه بیایید، می توانید با هوش خود تیم را شگفت زده کنید. یک فرصت جدید یادگیری یک مهارت جدید در کارت است. می توانید با هوی و هوس ها و اشتباهاتی که در زندگی شما معنا ندارد کنار بیایید. شما قدرت رویارویی با موقعیت هایی را دارید که در درک شما از چیزها و حضور ذهن برای بیان موضع شما اختلال ایجاد نمی کند.

آذر

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

آذر ماهی های عزیز، اگر الان موضع نگیرید، خطر هیتلر نامیده شدن را دارید. ارتباط و منطق شما به قدری قوی است که ارزیابی احساسی موقعیت دشوار است. این ممکن است باعث ایجاد اختلاف در خانواده شود. احتمالاً درگیری بین مادرشوهر/دختر، پدر و پسر رخ می دهد. اگر سر کار هستید، برای مواجهه با سخنان تند رئیس خود آماده شوید. راه هایی برای حفظ آرامش و شادابی خود بیابید.

دی

کارت تاروت: کارت King of Wands

دی ماهی های عزیز، فرصت های جدیدی که افق دید شما را روشن می کند، در انتظار شما هستند، زیرا در عرصه حرفه ای به شدت پیشرفت می کنید. احتمالاً یک منبع درآمد جدید تحقق یافته و جبهه مالی را تقویت می کند. برای کسانی که در کار هستند، خبرهای خوبی در مورد ارتقاء یا ارزیابی در کارت است. شما احساس راحتی می کنید. اعتماد به نفس روحیه شما را بالا نگه می دارد. شما در موقعیت قدرت و اقتدار هستید. ممکن است خانواده در سازماندهی یک رویداد اجتماعی به حمایت شما نیاز داشته باشد.

بهمن

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

بهمن ماهی های عزیز، ستاره ها طرفدار سفر هستند، اگر برای تعطیلات برنامه ریزی نکرده اید، همین الان این کار را انجام دهید. برخی از شما ممکن است در حال برنامه ریزی برای تغییر خانه / محل کار خود باشید. رویکرد شما تا حدودی سریع است و می خواهید نتایج فوری داشته باشید. انرژی و نشاط خوب خواهد بود. این دوره زمانی است که باید با آرامش تصمیم بگیرید. عجله می تواند مضر باشد. تصمیم شما برای گنجاندن ورزش در برنامه روزانه شما را تناسب اندام نگه می دارد. تمرینات سبک خوب و مفید خواهند بود.

اسفند

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

اسفند ماهی های عزیز داری تلف می کنی. فرصت گسترش در سطح دنیوی امروز می آید. شما به طور فزاینده ای از نیازها و خواسته های عزیزان خود آگاه می شوید و با تمام وجود سعی می کنید آنها را برآورده کنید. تزیین منزل/دفتر کار و خرید وسایل داخلی لوکس در دستور کار است. امروز روز خوبی برای ابراز احساسات به عزیزانتان است. در این صورت، باید زندگی عاشقانه خود را تجدید کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا