اخبار روز سینما

آیا نسخه صفر «اخراجی ها»؟!







به گزارش ریمینو آنلاین، ابوالفضل به همراه بازیگر فیلم «اخراجی ها» در گفت وگو با فارس، گفت: با مسعود دی نمکی درباره این مشکل گفت و گو کردم که وقتی مردم ما را می بینند از ما می پرسند و می گویند. که “Ejected” فیلم خوبی بود. و حیف است که آن را بیشتر از این نبردی.

وی افزود: ما چندین بار این موارد را به ده نمکی گفته‌ایم، آخرین باری که با او صحبت کردیم گفتند در حال فکر کردن هستند و ممکن است داستانی داشته باشیم که به گذشته برگردد. و اجرای آن آسان نیست. البته اگر داستان هم طراحی شده بود باید با همین بازیگران فیلمبرداری شود. 15 سال از انجام این کار می گذرد و اگر بازیگران «آواره» را به شرایط آن زمان در نظر بگیرید، شاید این موضوع خیلی زیاد باشد. نباید مورد قبول مخاطب قرار گیرد. ابوالفضل گفت: چالش های متعددی از این دست وجود دارد و باید دید که چگونه این مشکل را حل می کنند. بازی؟ این موارد یکی از مشکلات این اثر را نشان می دهد و در پاسخ به این سوال که آیا ساخت فصل چهارم این فیلم منطقی نیست، گفت: شاید ملموس ترین و طبیعی ترین موقعیت این باشد که داستان را در زمان حال روایت کنیم. در “اگر اخراج 3 را دیده اید” انجام دهید، این اثر برای مخاطب بسیار جذاب است نبود و بیننده نتوانست با این موضوع کنار بیاید. این بازیگر سینما و تلویزیون توضیح داد: هنوز باید کمی صبر کنیم تا ببینیم امسال چه می شود. هنوز هم در حال وقوع است. هیچ چیز خاصی وجود ندارد و در حال حاضر فقط کلمات هستند. به نظر من تا زمان اعلام رسمی این موضوع نباید جدی گرفته شود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا